דיגיטל וטק

היוניקורן הישראלי חוגג הישג: שיתוף הפעולה בשוק הרכב היפני נחשף

חברת היוניקורן "היילו" מכריזה כי היא מעמיקה את חדירתה לשוק הרכב ביפן עם מינויה של "NEXTY Electronics" מקבוצת "Toyota Tsusho" למפיצה שניה שלה במדינה זו, והראשונה בשוק הרכב היפני

מערכת ice | 
אנשי חברת הסטארטאפ היילו (צילום Hailo)
חברת היוניקורן היילו (Hailo) מתל-אביב, יצרנית מובילה של מעבדי AI למכשירי קצה, ממשיכה את התנופה החזקה שלה באסיה. היילו הכריזה כי היא מעמיקה את חדירתה לשוק הרכב ביפן עם מינויה של "NEXTY Electronics" מקבוצת "Toyota Tsusho" למפיצה שניה שלה במדינה זו, והראשונה בשוק הרכב היפני. 
אותה הודעה מגיעה מספר שבועות לאחר הכרזת היילו על שיתוף פעולה עם ספקית פתרונות הנהיגה האוטונומית הסינית iMotion, שבעקבותיו ישולב מאיץ הבינה המלאכותית אותו פיתחה ברכבים של יצרנית מכוניות סינית, שייצורם ההמוני יתחיל במחצית השנייה של 2024.
הסכם ההפצה עם חברת NEXTY Electronics מצטרף להסכם ההפצה הראשון עליו הודיעה היילו ביפן בשנת 2021, שנחתם עם מפיצת הסמיקונדקטורים המובילה "מאקניקה" (Macnica). ההסכם הקיים עם מאקניקה מאפשר להיילו לשרת לקוחות בתחומים דוגמת קמעונאות חכמה, ערים חכמות, בתים חכמים, תעשייה 4.0 ותחומים נוספים.
 
אור דנון, מנכ"ל היילו, ציין: "מעבדי ה-AI שלנו למכשירי קצה מאפשרים עיבוד נתונים עתיר ביצועים וצריכת הספק נמוכה לענף הרכב". בנוסך לכך, מנכ"ל החברה בירך על השותפות המדוברת: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם NEXTY Electronics כדי להציע ללקוחותיה מנעד רחב של אפליקציות בינה מלאכותית שיכולות להתמודד גם עם התרחישים המורכבים והמאתגרים ביותר בכלי רכב כיום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה