מינויים

לאחר 30 שנה: זה המנהל החדש של היחידה לטיפול נמרץ לב במרכז שניידר

ד"ר עופר שילר יחליף את פרופ' עובדי דגן בתפקיד מנהלת היחידה במרכז שניידר. שילר בוגר הטכניון התמחות ברפואת ילדים וטיפול נמרץ והתמחות בקרדיולוגית ילדים בארה"ב. מנהלת המרכז,  ד"ר אפרת ברון הרלב איחלה בהצלחה: "שמחים ומברכים על המינוי"
מערכת ice | 
דר' עופר שילר (צילום דוברות שניידר)
היחידה לטיפול נמרץ לב במרכז שניידר מקבוצת כללית אשר הוקמה לפני כ-30 שנה צמחה והפכה להיות הגדולה והמובילה מסוגה בארץ. היחידה מתמחה בטיפול בילודים, פעוטות וילדים עם מגוון רחב של בעיות לב, ביניהן מומי לב מולדים הדורשים תיקון כירורגי, הפרעות בקצב הלב וילדים לפני ואחרי צנתורי לב.
בהודעה שנמסרה הבוקר (חמישי) לעיתונות דווח כי דר' עופר שילר מונה למנהל החדש של היחידה. שילר יחליף את פרופ' עובדי דגן, אשר עמד בראש המחלקה מאז הקמתה בשנת 1994. שילר הוא בוגר הטכניון עם התמחות ברפואת ילדים וטיפול נמרץ כמו כן, עבר התמחות על בקרדיולוגית ילדים בארה"ב. כיום כמרצה בכיר בפקולטה למדעי הרפואה והבריאות באוניברסיטת תל אביב ומכהן בצוות המוביל של האיגוד לטיפול נמרץ ילדים והחברה הישראלית לאקמו.
על תפקידו החדש, מסר שילר בהתרגשות: "אני שמח ונרגש לקבל את הניהול של היחידה  ולהיות חלק מהצוות שיוביל אותה לקראת האתגרים הצפויים לה". עוד הודה למנהלת המחלקה היוצא,: "אני רוצה להודות לפרופ' דגן על עשייתו רבת השנים בהקמת היחידה, הגדלתה ומיצובה כיחידה המובילה בתחומה בארץ".
מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים, ד"ר אפרת ברון הרלב, איחלה הצלחה למנהל החדש והודתה לפרופ' עובדי דגן על שנים של עשייה: "אנו שמחים ומברכים על מינויו של ד"ר שילר, שיוביל את היחידה על אתגריה החדשים, לאחר שנים של עבודה מסורה ובלתי מתפשרת כרופא בכיר ביחידה.".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה