בריאות

מרכז שניידר חנך את בניין הזכוכית: מגדל אשפוז חדש ומתקדם

מרכז שניידר חנך את בניין הזכוכית שיהווה מגדל אשפוז נוסף שימוקם בסמוך לבניין האבן הקיים. נשיא המדינה הרצוג שלח ברכה מוקלטת לרגל האירוע ובמתחם ישנו מתחם בית חירום בחירום שיפעל בשעת מלחמה
מערכת ice | 
שניידר (צילום דוברות מרכז שניידר)
מרכז שניידר מקבוצת כללית, חנך ביום חמישי האחרון את בניין הזכוכית. בניין זה יהווה מגדל אשפוז נוסף הממוקם בסמוך לבניין האבן הקיים מזה כ- 3 עשורים. גזירת הסרט נערכה באירוע חגיגי בנוכחות התורמים אשר על שמם קרוי הבניין, מינדי שניידר לסר וד"ר מייקל לסר, שהגיעו מארה"ב במיוחד לאירוע. עוד השתתפו: מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, יו"ר דירקטוריון כללית יוחנן לוקר, מנכ"ל קבוצת כללית אלי כהן ושלל מנהלי בתי חולים שונים מרחבי הארץ.
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שלח ברכה מוקלטת מרגשת מטעמו. להנחיית האירוע נבחרו רוני דלומי ויעל בר זוהר, שחלקו את ההנחייה בשני הבניינים האבן והזכוכית. בחלק האמנותי הופיעו בפני המוזמנים שירי מימון, להקת שלווה ומקהלת מורן. באירוע גם הוצגו צילומים מתוך התערוכה "פעימת לב" של הצלם זיו קורן שתיעד את ילדי שניידר ב- 3 פעימות.
הבניין החדש על שבע קומותיו, הוקם מדרום לבניין הנוכחי על שטח כולל של כ- 400,000 מ"ר, מכפיל את גודלו הפיזי של בית החולים. בבניין הזכוכית קיים מתחם בית חולים חירום המגן במצב מלחמה קונבנציונלית, ביולוגית וכימית הכולל שתי קומות ממוגנות: פגייה ראשונה מסוגה בארץ עם 52 מיטות, 28 מהן בחדרים פרטיים למשפחה ולילוד ומכון דיאליזה ממוגן. בזכות המבנה החדש עתיד מערך האשפוז של מרכז שניידר לגדול בעשרות רבות של מיטות שיאפשרו קבלתם של ילדים רבים יותר מרחבי המדינה ומחוצה לה. שטח כל מחלקה יגדל פי 1.5 מהקיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה