מינויים

קרמר דוידוביץ' מכריזה: זה סמנכ"ל הלקוחות החדש של החברה

חברת "קרמר דוידוביץ'" מודיעה על מינויו של דניאל הראל לתפקיד סמנכ"ל הלקוחות. יפתח קרמר ואלי דוידוביץ': "דניאל מביא איתו ניסיון רב בתחומי התקשורת והאסטרטגיה והוכיח את עצמו כאיש מקצוע מעולה"
מערכת ice |  2
מינוי-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חברת "קרמר דוידוביץ'", אשר עוסקת בייעוץ אסטרטגי ותקשורתי, ניהול משברים ויחסי ציבור, הכריזה היום (שני) על מינויו של דניאל הראל לתפקיד סמנכ"ל הלקוחות בחברה. במסגרת תפקידו, הראל יהיה אחראי על הניהול המקצועי של לקוחות החברה והצוות, זאת לצד הרחבת השירותים הקיימים והטמעת תהליכים חדשניים בחברה.
אנשי העסקים ובעלי החברה יפתח קרמר ואלי דוידוביץ', בירכו על המינוי החדש: "דניאל מביא איתו ניסיון רב בתחומי התקשורת והאסטרטגיה והוכיח את עצמו כאיש מקצוע מעולה בעל כתפיים רחבות. אנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכה שמשליכה על אופי העבודה והכישורים הנדרשים מצד כל אחד מאיתנו, ומאפשרת להרחיב את הערך שאנחנו מייצרים ללקוחותינו".   
 



לצד דברים אלו, הוסיפו השניים: "זאת תקופה שמייצרת הזדמנויות רבות ואנו מאמינים כי דניאל יחד עם הצוות יובילו את החברה לעולם התקשורת העתידי המשלב ידע, ניסיון, ושילוב של כלים חדשניים וטכנולוגים".

כידוע, קרמר דוידוביץ' בבעלות יפתח קרמר ואלי דוידוביץ', הינה חברה שעוסקת מאז הקמתה לפני שני עשורים בייעוץ אסטרטגי, תקשורתי, ניהול משברים ויחסי ציבור. החברה המדוברת מסייעת למגזר העסקי, הציבור והחברתי ומתמחה בין היתר בשוק האנרגיה והתשתיות, התעשייה, הפיננסים.

(צילום: באדיבות קרמר דוידוביץ')

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ראוי ביותר! עלה והצלח (ל"ת)
    דקל 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    דניאל תותח, הם זכו (ל"ת)
    יוסי 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור