מינויים

"Dreame" במינוי מסקרן: זה המנכ"ל החדש של החברה

חברת "Dreame" הכריזה כי רונן סלם מונה לתפקיד מנכ"ל החברה בישראל. רונן סלם, מנכ"ל החברה הנכנס: "בכוונתי להמשיך להצעיד אותה קדימה גם בישראל ולהפוך אותה למותג חדשני"
מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חברת "Dreame", אשר מתמקדת במכשירי ניקוי מתקדמים על ידי מינוף טכנולוגיות אסטרודינמיקה, הכריזה היום (רביעי) כי רונן סלם מונה לתפקיד מנכ"ל החברה בישראל. לרונן סלם עבר עשיר ומרשים בחברות בינלאומיות בתחום מוצרי הצריכה. בתפקידיו הקודמים, שימש כסמנכ"ל שיווק בחברת "סמסונג ישראל", וכסמנכ"ל סחר ומכירות  בחברת "נספרסו נסטלה".
אכן, מדובר בהישג משמעותי של המנכ"ל החדש של חברת מכשירי הניקוי המתקדמים בישראל. רונן סלם, מנכ"ל "Dreame" ישראל, ציין לאחר מינויו הרשמי: "Dreame היא חברה בינלאומית פורצת דרך בתחומה ומבססת מעמדה כמובילה טכנולוגית. בכוונתי להמשיך להצעיד אותה קדימה גם בישראל ולהפוך אותה למותג חדשני ומוביל בתחומו גם בישראל".
 



כידוע, חברת "Dreame", נחשבת למעצמה בינלאומית המשווקת ומפתחת מכשירי ניקוי מתקדמים, ומכשיריה משווקים בישראל על ידי קבוצת "קריסטלינו". את החברה הבינלאומית הקים המנכ”ל והמייסד, מר יו האו.

כזכור, מייסד חברת "Dreame", השיק בשנת 2009 את "Yuhao", פרויקט מחקר חלל בשם “סדנת שמיים” באוניברסיטת צינגואה. אותו פרויקט חשוב, משך תשומת לב והשקעה של חברת בואינג.

בתמונה: רונן סלם  (צילום: יח"צ)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה