תקשורת ומדיה

טלי גוטליב לא דופקת חשבון: "איש רע, מי משלם לו?"

על רקע המכתב הטעון שנשלח לחברי קבינט המלחמה מצד מטה משפחות החטופים, בו נטען כי מתקיים "קמפיין הסתה אלים" נגד החטופים, חה"כ טלי גוטליב תקפה את ראש מטה המשפחות, רונן צור: "איך אדם כזה מייצג את מטה משפחות החטופים?"

מערכת ice |  3
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חה"כ טלי גוטליב (הליכוד) ממשיכה לעלות לכותרות. הציוץ התקיף שאותו פרסמה היום (ראשון) ברשת X (לשעבר טוויטר), כלל התייחסות לראש מטה משפחות החטופים, רונן צור, אשר אותו כינתה "רע וערל לב".
חה"כ גוטליב התייחסה בציוצה למכתב החריף שנשלח לחברי הקבינט הביטחוני מצד מטה משפחות החטופות, שבו נטען כי ישנם "קוראים שכירים בכלי התקשורת, הזוכים לסיוע כספי ממשלתי רחב היקף, להקרבת החטופים ומובילים קמפיין הסתה מאורגן נגד אותם אזרחים וחיילים שנחטפו בעטיו של מחדל הביטחוני הגדול בתולדות המדינה".
בהמשך ציין ראש מטה משפחות החטופים, רונן צור, כי מתקיים "קמפיין הסתה אלים מציג את החטופים ובני משפחתם כאויב שיש לסלקו מסדר היום הלאומי או להשתיקו". בעקבות כך, חה"כ גוטליב תקפה את ראש מטה משפחות החטופים וכתבה: "רונן צור חייב להיות רע וערל לב לשקר בבוטות נוראית ולטעון שממשלת ישראל מממנת קמפיין נגד החטופים. לאיזו עוד שפל יירד צור במטרתו הסמויה אך המהותית למוטט את ממשלת הימין".
עוד המשיכה חה"כ גוטליב לתקוף את צור והעלתה מספר שאלות בפני עוקביה: "איך אדם כזה מייצג את מטה משפחות החטופים? מי משלם לו?. תתעוררו, הוא מזיק לחטופים ובני משפחותיהם ולחוסן הלאומי".
כזכור, ראש מטה משפחות החטופים, רונן צור, שיגר מכתב חריף לרה"מ נתניהו וחברי הקבינט הביטחוני ביום שישי האחרון וביקש ממקבלי ההחלטות להתייחס לפרסומים האחרונים שמציגים כי קבינט המלחמה בחר לא לשלוח נציגות למו"מ לשחרור החטופים בקהיר.
"ההחלטה הזו מצטרפת לשורת פרסומים מעוררי בעתה על תיאום ממשלתי בתקיפת מתווה השחרור, שעלול לטרפדו ולגזור דין מוות החטופים כפי שכבר קרה. לצד הטענה כי מתקיים "קמפיין הסתה מאורגן נגד אותם אזרחים וחיילים שנחטפו", מציין רונן צור, כי המשפחות מבקשות להיפגש מיידית עם חברי הקבינט. "המשפחות מבקשות לשמוע אם הוא עדיין מחויב לשחרור החטופים או שיש להעביר את סמכויות המשא ומתן לגורם הרואה עצמו מחויב להצלת חייהם", כך צוין במכתב.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מיקום
    ab 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה מקום ללא שריון היתה מקבלת הגברת
    סגור
  • 2.
    גוטליב
    מחמוד א זהאר 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קחו גברת זו שונאת היהודים ושילחו אותה לגולג ואתמול!! די נמאסה עלנו בפזרה דיברי הבל בשמו של אדוניה ברח 'עזה.וגם עם דבריה בחלקם נכון ,המשך דבריה וההקשר שלהם הזוי!!
    סגור
  • 1.
    אנחנו אוהבים אותך
    טלי אנו אחרייך 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    והם לא
    סגור