בארץ

שיחת הזום הסוערת: ויכוחים ומחלוקות במטה משפחות החטופים

מטה משפחות החטופים הפך להיות אחד מהנושאים המדוברים של הימים האחרונים, לאחר הצפת המחלוקות הקשות בין המשפחות, בכל הנוגע לגישה שבה יש לנקוט מול מקבלי ההחלטות. במהלך שיחת זום קבוצתית אחד ממנהלי המטה ירד מהשיחה
מערכת ice | 
תמונות החטופים (צילום יחצ)
מטה משפחות החטופים הוקם מספר ימים לאחר מתקפת הפתע של ארגון הטרור חמאס על יישובי עוטף עזה, במהלכה הצליח לחטוף מאות אזרחים לרצועת עזה, ילדים, נשים, זקנים ואפילו תינוקות. המטה הוקם במטרה לעשות את מירה המאמצים כדי להשפיע על מקבלי ההחלטות, כדי שאלו יעשו את מה שצריך כדי להשיבם.
בתקופה שלאחר הקמת המטה היה נראה כי המשפחות פועלות יחד ולא נראו ויכוחים או מחלוקות רציניות ביניהן, אך ככל שהזמן עובר והמלחמה נמשכת, ובמיוחד לאחר עסקת החטופים שנגעה בעצבים החשופים גם כך ושחררה את המעצורים שהיו לחלק מהמשפחות, מלהביע את דעתן.
בתכנית "הצינור" פרסמו על הפיצוץ בשיחת הזום של חלק מחברי מטה משפחות החטופים, בה נרשמו חילופי דברים ואחריהם אף ירד רונן צור מהשיחה, אליה שב כעבור זמן קצר. המחלוקת בין המשפחות, כבר פורסמה ונידונה פעמים רבות, כאשר היא סובבת בעיקר סביב חריפות המסרים והגישה שבה יש לנקוט מול מקבלי ההחלטות.
בשיחה חלק מהמשתתפים העלו טענות לגבי המסרים שיוצאים מהמטה שהוקם למען המשפחות וחלקם תהו האם הוא באמת משרת את המשפחות. כאמור, הגישה הנוקשה של המטה כלפי הקבינט וחברי הכנסת כנראה לא מתאימה לכל המשפחות, כאשר חלקן אף התראיינו והביעו את ההרגשה הזו שלהם, כי לא כולם מיוצגים במטה שהוקם והדעות הן מגוונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה