מדדים ומחקרים

טלי גוטליב נגד דודי אמסלם: זה הנושא החם של השבוע

חברת "MIG Ai", המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי, מדווחת כי הנושא החם של השבוע הוא הוויכוח בין חברי הכנסת טלי גוטליב לדודי אמסלם. הנושא זכה ל-7,512 אזכורים ברשתות החברתיות, 14,713 תגובות ו-80,828 לייקים
מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הציבור הישראלי שרוי כבר יותר מארבעה חודשים באחת התקופות הנמוכות ביותר שהוא ידע, על רקע מלחמת חרבות ברזל והדיונים הקשים הנוגעים בהשבת החטופים, לצד הדילמות הרבות איתן נאלצים נבחרי הציבור להתמודד. חברת MIG Ai המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי, מצאה כי הנושא המדובר ביותר במהלך השבוע האחרון היה העימות בין טלי גוטליב לדודי אמסלם.
טלי גוטליב עוררה סערה כאשר שיתפה את תיאוריית הקונספירציה הקושרת את משפחת ברסלר ליחיא סינוואר, והאשימה אותם בשיתוף פעולה באירועי ה-7 באוקטובר. בעקבות הביקורת הקשה שקיבלה היא טענה כי תגיד הכל בשביל ביטחון עם ישראל, וכי מי שמאיים עליה ממפלגת הליכוד הוא דודי אמסלם. בהמשך התפתח בין השניים ריב שהפך לוויראלי במיוחד, בו הם הטיחו טענות קשות אחד כלפי השנייה. ע"פ הנתונים, הנושא גרף 7,512 אזכורים ברשתות החברתיות, 14,713 תגובות ו-80,828 לייקים.
  
בציוץ שפורסם בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) והצית את הריב, גוטליב כתבה: " שיהיה כאן ברור. או שאני אהיה בכנסת או שלא. מה שבטוח שאנשי הליכוד הימני הם ורק הם יחליטו. דודי אמסלם מעז לצווח עלי שהוא יעיף אותי מהמפלגה. אתם ורק אתם תחליטו אם לתת בי אמון. אך כל זמן שאני בכנסת ובעיקר בעת מלחמה אגיד הכל כדי שעם ישראל ינצח בלי לחשוש מאיש!". הציוץ זכה ל-1,400 לייקים, 1,200 תגובות ו-125 שיתופים.
 
מיכאל שמש התייחס גם לאירוע באותה הפלטפורמה: "קרב צרחות חריג מאוד בסיעת הליכוד דודי אמסלם vs טלי גוטליב: אמסלם: תפסיקי להפריע לאנשים תעופי מפה אנחנו נעיף אותך. גוטליב: אתה מריח מוודקה אמסלם פותח את הפה שגוטליב תריח את הפה שלו: אנחנו נעיף אותך לא היה בליכוד חברת כנסת כזו אמסלם: את כל פעם עושה את זה נמאס כבר גוטליב: אתה לא תאיים עלי אני לא מקבלת הוראות ממך מי אתה ח״כים: אנחנו לא זוכרים שהסיעה הגיעה לתחתית כזו. עוד פרטים עכשיו בכאן ".11 על כך הוא קיבל 1,100 לייקים, 315 תגובות -125 שיתופים.
 
העיתונאית מורן אזולאי, כתבה: "בסוף היום הזה צריך להגיד: זה בלתי נתפס שמהפודיום שעליו נאמו לאורך עשרות שנים כל גדולי האומה, ברגעים היסטוריים ופחות, עומד היום דודי אמסלם מדבר על הערק ועל הוודקה בשעת מלחמה, הופך את מליאת הכנסת וגם את מפלגתו לקרקס. בושה וחרפה שכך נראים דיוני המליאה בימים האלה".
 
משתמש טוויטר בשם מר כ. (Nifla_Po), כתב בחשבונו: "דעתי על קרב הצעקות בין גוטליב לאמסלם בישיבת סיעת הליכוד היא שיש כרגע 136 אזרחים וחיילים מתחת לאדמה בעזה שנאנסים ומעונים קשות, ושכרבע מיליון איש בישראל מפונים מביתם כי הם עיי חורבות בערים ויישובים שנמצאים ברצועות בטחון בשטחי המדינה". הציוץ שלו גרף 854 לייקים, 15 תגובות ו-86 שיתופים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על כס ראשות הממשלה
    העיקר שבסוף היא תהיה 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא כל כך משנה הטקטיקה בדרך
    סגור