בארץ

טלי גוטליב תוקפת: "יש פה שיטה של הטלת אימה" | צפו

חה"כ טלי גוטליב תקפה את העיתונאי רביב דרוקר שאמר כי יש לפתוח נגדה בחקירה: יש פה שיטה של הטלת אימה, זה צריך להדיר שינה מכל אדם בישראל". על אמ"ן, שב"כ והמוסד אמרה: "לא יפחידו אותי מלהביא לקדמת השיח את אירועי אוקטובר" 
מערכת ice | 
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חה"כ טלי גוטליב ממשיכה לייצר כותרות. לאחר שטענה כי בעלה של מובילת המחאה, שקמה ברסלר, עובד בשב"כ וכי הוא שוחח עם יחיא סינוואר לפני ה-7 באוקטובר, חה"כ גוטליב תוקפת  במליאת הכנסת את העיתונאי רביב דרוקר, השב"כ, אמ"ן, והמוסד.

"יש פה שיטה של הטלת אימה, הפחדות במדינה הזו. רביב דרוקר קורא לעצמו עיתונאי, אני לא אגדיר אותו עיתונאי, ממש לא, כי עיתונאי צריך לרדת לחקר האמת וצריך שיהיה אכפת לו מהאמת, אי אפשר להגיד את זה על דרוקר. אבל כן אפשר להגיד על דרוקר שהוא מכוון מטרה והמטרה מקדשת כל אמצעי, לרבות הפחדות", כך פתחה חה"כ גוטליב את נאומה היום (חמישי) במליאת הכנסת.
בדבריה, חה"כ גוטליב תקפה את העיתונאי רביב דרוקר, שציין כי יש לפתוח נגדה בחקירה: "אומר השבוע דרוקר שמיקי זוהר דיבר פעם אחת על מנדלבליט ופתחו נגדו בחקירה, חקירה שאני לא בטוח שהייתה ראויה, אבל גם שם נולד מיקי זוהר החדש. גם טלי גוטליב צריכה להבין שיש גבולות וצריך להזמין אותה לחקירה ואולי אח"כ זה הסתיים כמו שזה הסתיים".

"עצם העובדה שעיתונאי אומר שצריך להזמין חבר כנסת רק כדי להפחיד אותו, זה צריך להדיר שינה מכל אדם בישראל. הם שלטון הזיזו על דרך רדיפה פוליטית", קראה חה"כ גוטליב במליאת הכנסת.
"רבותיי אנחנו חברי כנסת, אנחנו לא אמורים להסכים אחד עם השני, זכותכם לדעתכם, זכותי לדעתי, חובתי לומר את דעתי אין סודות בחבר ואף אחד, לא השב"כ, לא המוסד, ולא רביב דרוקר, לא יפחידו אותי כהוא זה מלהביא לקדמת השיח את אירועי אוקטובר".
חה"כ גוטליב המשיכה לתקוף את מתנגדיה וציינה בפני הנוכחים: "אם נדמה לכם, שאני אעמוד מנגד שמאשימים את הממשלה שלי בתופת ואני לא אשאל שאלות, תחשבו שלוש פעמים. לא רק ששאלתי שאלות, אספתי חומרים והשב"כ והמוסד רוצים לשים את היד על המקום שלי. שיהיה לכם בהצלחה".
בעקבות דבריה מעוררי המחלוקת, חה"כ נעמה לזימי (העבודה) צעקה לעברה: "אתם הקואליציה, אתם האחראים". לאחר שזו מתחה עליה ביקורת, חה"כ גוטליב עקצה את חה"כ לזימי וחשפה בפני הנוכחים כי זו התלוננה עליה בוועדת האתיקה: "חברת הכנסת לזימי שצווחת וצורחת, התלוננה עליי לוועדת האתיקה כמו בכיינית ומלשנית". חה"כ לזימי לא נשארה חייבה וענתה בחזרה כי היום שבו גורשה מוועדת חוץ וביטחון הוא "יום מבורך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה