טלוויזיה

מבוכה בחדשות 12: כך טלי גוטליב גרמה לעצירת הריאיון עם הח"כ

ח"כ מתן כהנא עצר לרגע ריאיון שערך ב"חדשות 12", זאת לאחר שטלי גוטליב התראיינה בסמוך אליו ל"חדשות 13" והוא התקשה לדבר: "טלי גוטליב פה לידי צועקת לערוץ אחר". צפו
מערכת ice | 
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח"כ מתן כהנא מהמחנה הממלכתי, התראיין היום (רביעי) ל"חדשות 12", אלא שבמהלך הריאיון שערך, הייתה מבוכה לא קטנה אחרי שכהנא עצר את הריאיון באמצע בטענה ש"טלי גוטליב פה לידי צועקת לערוץ אחר".
למעשה, כהנא וגוטליב התראיינו אחד בסמוך לשנייה, כאשר כהנא התראיין כאמור ל"חדשות 12", בעוד חברת הכנסת מהליכוד התראיינה ל"חדשות 13". במהלך הריאיון אותו עצר כהנא הוא אמר: "אני לא יכול לשמוע כי טלי גוטליב צועקת פה לידי לערוץ אחר".
כזכור, המקרה הנוכחי מגיע אחרי שרק השבוע, במהלך ישיבת הסיעה של הליכוד, נתפסו חברי הכנסת דודי אמסלם וטלי גוטליב בקרב צרחות. את הדרמה התחיל אמסלם כשפנה לגוטליב ואמר לה: "תפסיקי להפריע לאנשים, תעופי מפה, אנחנו נעיף אותך. לא היה בליכוד חברת כנסת כזו. את כל פעם עושה את זה, נמאס כבר".
גוטליב לא נותרה חייבת וענתה בצרחות: "מריחים את הוודקה שאתה שותה עד לכאן. אתה לא תאיים עליי, אני לא מקבלת הוראות ממך, מי אתה?". השר ענה לה בבוטות: "את מוזמנת לבוא להריח את הבל הפה שלי". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה