תקשורת ומדיה

העיתונאי הבריטי הגיע ארצה: "הרבה אנשים מרחבי העולם עומדים לצדכם"

העיתונאי והסופר הבריטי דאגלס מאריי, סייר ביישובי השומרון והביע את תמיכתו בתושבי המקום: "דעו לכם שהרבה מאוד אנשים מרחבי העולם עומדים לצדכם". בסיור נכח ראש מועצת שומרון, יוסי דגן: "אנחנו בונים את השומרון ומגנים על המדינה"
מערכת ice | 
דאגלס מאריי (צילום רועי חדי)
מלחמת "חרבות ברזל" הביאה עמה תמיכה רחבה מצד אמנים ומשפיענים מעבר לים, החל מהשחקן האמריקאי ארנולד שוורצנגר ועד לכוכבת הריאלטי קים קרדשיאן. לרשימת המפורסמים שהגיעו לביקור במטרה לתמוך בישראל, מצטרף העיתונאי והסופר הבריטי, דאגלס מאריי אשר יצא לסיוע מקיף באזור השומרון יחד עם ראש המועצה.

העיתונאי והסופר דאגלס מאריי, שתמיכתו בישראל בימי המלחמה הפכה אותו לאחת הדמויות הבולטות בתקשורת הבינלאומית. דאגלס אוזכר בכותרות של כלי התקשורת השונים, בשל תמיכתו המופגנת בישראל.
דאגלס נחשב לעוף מוזר בתקשורת הבריטית, בשל תמיכתו המוצהרת בישראל. כידוע,  רבים מאנשי התקשורת בבריטניה מרבים דווקא לצדד בצד השני ולדרוש מישראל לנהוג באופן מדוד ופרופורציונלי. 
בסיור המדובר, יוסי דגן ציין בפני העיתונאי הבריטי כי המועצה האזורית שומרון פועלת במספר דרכים על מנת להבטיח את ביטחון תושבי האזור: "אנחנו בונים את השומרון ומגנים על המדינה, אבל לפני הכל זה צדק היסטורי".
הסיור התחיל בסקירה במשרדי המועצה האזורית שומרון בברקן ובאנדרטה  לזכר הנופלים תושבי השומרון במערכות ישראל ופעולות האיבה. הם ביקרו בישוב יקיר, משם הם עברו לישוב קריית נטפים, ונפגשו עם אורית ואבי ברוך, הוריה של סמ"ר עדי ברוך הי"ד, שנהרגה כשיצאה להגן מהשומרון על תושבי העיר שדרות ביום הראשון שאחרי טבח חמאס בדרום. מלבד זאת, דאגלס מאריי ויוסי דגן נפגשו גם עם לוחמי כיתות הכוננות אשר הגנו על היישוב. 
במהלך הסיור, העיתונאי הבריטי ביקש להביע את תמיכתו בתושבי השומרון: "כולם שולחים כוחות לאזרחי ישראל בזמנים קשים אלו. דעו לכם שהרבה מאוד אנשים מרחבי העולם עומדים לצדכם". מלבד זאת, ציין העיתונאי כי דרישתה של התקשורת הבריטית לתגובה פרופורציונאלית מצד ישראל בנוגע לאירועי ה-7 באוקטובר היא "סטייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה