תרבות ופנאי

נת'ניאל בוזוליק בסרטון מפתיע: זה מה שמצא לוחם צה"ל בבית בעזה

השחקן האוסטרלי נת'ניאל בוזוליק, פרסם סרטון שבו לוחם צה"ל מתעד את הרגע בו מצא פאזל לילדים המציג ציור של כיבוש ארץ ישראל על ידי מחבלי חמאס. בוזוליק: "אם אי פעם תהיתם למה נראה שאין שום פתרון לקונפליקט הזה, זו הסיבה"
מערכת ice | 
בוזוליק (צילום ויקיפדיה)
השחקן האוסטרלי נת'ניאל בוזליק, אשר ידוע בתמיכתו המופגנת בישראל בעת הזו, שיתף בחשבון האינסטגרם שלו סרטון של לוחם צה"ל הפועל ברצועת עזה אשר איתר יחד עם צוותו פאזל לילדים המציג ציור של כיבוש ארץ ישראל בעזרת מחבלי ארגון הטרור "חמאס".
לצד הסרטון ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו היום (רביעי), כתב השחקן האוסטרלי: "אם אי פעם תהיתם למה נראה שאין שום פתרון לקונפליקט הזה, זו הסיבה. פלסטינאים בעזה מלמדים את ילדיהם לשנוא מהרגע שיצאו מהרחם".
 



בסרטון ששיתף השחקן האוסטרלי נת'ניאל בוזוליץ', נצפה לוחם צה"ל עם הפאזל המדובר. "אנשים תמיד אמרו לי שחמאס מבצע שטיפת מוח לילדיו", ציין הלוחם.  בסרטון המדובר, הלוחם סיפר על הרגע בו נחשף לראשונה לפאזל המציג מחבלים שפושטים על ארץ ישראל ואמר: "לא האמנתי שהם באמת עושים שטיפת מוח לילדים מגיל שנתיים עד שלוש להרוג יהודים ולהרוג אזרחי ישראל".

עוד הוסיף הלוחם: "יש לי ילד בן שנתיים ושמונה חודשים שמחונך לאהוב ולעשות דברים טובים". בהמשך הסרטון, הציג הלוחם כי לצד דגל פלסטין שהוצג בפאזל, הוצגו הדגלים של מדינות מצרים וטורקיה, אשר על פי הציור מסייעות בכיבוש ארץ ישראל על ידי ביצוע פיגועים.

(natebuzz@)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה