קריפטו

משרד האוצר האמריקני נגד חמאס: אלו הצעדים החריפים שיינקטו

משרד האוצר האמריקני החליט ליישם סנקציות כלכליות כנגד חמאס לאור המתקפה על ישראל ב-7 באוקטובר. הסנקציות הכלכליות יחולו על בורסות אשר מזוהות עם הארגון, וכן על כל אדם הקשור בהעברת כספים (כולל קריפטו) לצרכי טרור
מערכת ice | 
מטבעות קריפטו שימשו את ארגון הטרור חמאס למימון פעילויות טרור (צילום shutterstock)
משרד האוצר האמריקני לבקרה על נסכים זרים (OFAC) החליט לאחרונה ליישם סנקציות כלכליות חדש כנגד חמאס, לאור מתקפת הטרור על ישראל ב-7 באוקטובר.
ע"פ דיווח של crypto.news, הסנקציות המדוברות ייחלו על בורסות אשר מזוהות עם חמאס בעזה, וכן על בעליהם, מקורביהם וכל אדם הקשור בהעברת כספים (בדגש על קריפטו) מכוח המשמרות המהפכה באיראן לחמאס והג'יהאד האיסלמי הנמצאים ברצועת עזה.
לפי משרד האוצר, חמאס השתמש בדרכים מגוונות בשביל להעביר קריפטו מעזה לגדה המערבית. בכיר אמריקני בתחום הכלכלה אמר: "חמאס ניצל מטבעות קריפטוגרפיים בשביל לתעל כספים לתמיכה בפעילויות הטרור של הארגון". הדו"ח שפרסם המשרד אינו מפרסם אילו מטבעות קריפטו בדיוק שימשו את הבורסות, אך צוין כי בתיאום עם בריטניה ואוסטרליה, הרשווית הטילו סנקציות גם על פקידים וסייענים מרכזיים של חמאס.
כזכור, יחידת הסייבר של להב 433 חסמה חשבונות קריפטו רבים המשויכים לחמאס ימים ספורים לאחר מתקפת ה-7 באוקטובר. כמו כן, היחידה ביקשה גם ממשטרת בריטניה לחסום חשבונות המקושרים לחמאס במדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה