תרבות ופנאי

ארנולד שוורצנגר העלים מס? זו הסיבה שהוא נעצר בשדה התעופה

הכוכב האוסטרי-אמריקני בן ה-76 הגיע לנמל התעופה של מינכן כשברשותו שעון יקר ערך שהכנסותיו צפויות לעבור לתמיכה במטרותיו. אלא שהוא לא הצהיר עליו. עדיין לא ידוע אם המכס יאפשר לשחקן לעזוב את המקום עם הפריט ברשותו: "הוא היה צריך לרשום את השעון עם הגעתו"
מערכת ice | 
ארנולד שוורצנגר (צילום צילום מסך)
השחקן ארנולד שוורצנגר נעצר אמש (חמישי) בנמל התעופה במינכן, כך דווח בעיתון הגרמני "בילד". הכוכב האוסטרי-אמריקני בן ה-76, שהגיע לנמל מלוס אנג'לס בדרכו להשתתף בפסגת האקלים העולמית שמתקיימת בעיר קיצביל שבאוסטריה, מוחזק מזה כמה שעות בידי אנשי בדיקת המכס בנמל, לאחר שעוכב במהלך בדיקה.
ברשותו של השחקן אותר שעון יקר ערך של מותג היוקרה Audemars Piguet. שוורצנגר לא הצהיר על השעון שברשותו. השעון צפוי להימכר מחר במכירה פומבית לפני פתיחת הפסגה, והכנסותיו צפויות לעבור לתמיכה במטרותיו. החברה השווייצרית המייצרת את השעון מייצרת כ-45 אלף שעונים בלבד בכל שנה, עם מכירות שנתיות העומדות על כ-2.5 מיליארד אירו, אך את השעון של מושל קליפורניה לשעבר היא יצרה במיוחד עבורו.

 
לפי ה"בילד", שוורצנגר לקח את החקירה בקלות יחסית, אך הזמן "עולה לו על העצבים", שכן הוא כבר היה אמור לעזוב את מינכן בדרכו לקיצביל. עדיין לא ידוע אם המכס יאפשר לשחקן לעזוב את המקום עם השעון ברשותו. זו אינה הפעם הראשונה שבה הכוכב מסתבך, לאחר שבעבר דווח כי הפגין יחס לא הולם כלפי כמה נשים.
תומאס מייסטר, דובר משרד המכס הראשי של מינכן, אישר את הפרטים ל"בילד", והוסיף: "אנחנו חוקרים את ארנולד שוורצנגר בגין העלמת מס. הוא היה צריך לרשום את השעון עם הגעתו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה