בעולם

ארנולד שוורצנגר למשפחות החטופים: "אני חבר גדול של העם היהודי"

שחקן הקולנוע האגדי ומושל קליפורניה לשעבר, ארנולד שוורצנגר, נפגש עם משפחות החטופים בלוס אנג'לס. בעת המפגש, העניק שוורצנגר מתנות ואמר: "אני רוצה להגיד תודה למשפחות ששיתפו את הסיפור הלא ייאמן הזה ואני יודע כמה זה קשה"

מערכת ice |  1
ארנולד שוורצנגר (צילום צילום מסך טוויטר שוורצנגר)
בימים אלו, אמנים ומשפיענים רבים מביעים את תמיכתם בישראל אשר נמצאת במלחמה מול ארגון הטרור הרצחני "חמאס". זה לא סוד שאחד מחבריה הגדולים של ישראל הוא מושל קליפורניה לשעבר והשחקן ההוליוודי האגדי ארנולד שוורצנגר.
אתמול (שישי), ב-YNET חשפו את המפגש של שוורצנגר עם משפחות החטופים בלוס אנג'לס, שם הכוכב הביע את תמיכתו הגדולה בישראל בימים אלו באומרו: "אני חבר גדול של העם היהודי וישראל". המפגש אורגן על ידי מוזיאון הסובלנות בירושלים (MOTJ), בהשתתפות יו"ר משותף של MOTJ הרב מרווין הייר ובתמיכתו של נאמן MOTJ סילבן אדמס ומטה משפחות החטופים
לאחר שזכה למחיאות כפיים סוערות, שוורצנגר המשיך בדבריו ופנה לאלה שני, בת ה-14 אשר איבדה את אביה בטבח הנוראי שאירע ב-7 באוקטובר והחמיא לה: "אני חייב להגיד לך, איך לעזאזל בגיל 14, מישהו מדבר ככה. את מדברת במשך חצי שעה מבלי שום פתקים. כשאני הייתי בן 14, פחדתי לפתוח את פי. לא יכולתי לדבר באף מקום. אני כנה איתך... אני מתכוון, האומץ שאת מראה זה ממש פנטסטי".
בהמשך הפגישה, הודה שוורצנגר למשפחות החטופים והחטופות ואמר: "אני רוצה להגיד תודה למשפחות ששיתפו את הסיפור הלא ייאמן הזה ואני יודע כמה זה קשה". את המפגש, יזם הרב מרווין האייר, מייסד מוזיאון הסובלנות שבלוס אנג'לס.
בהמשך המפגש, ציין שוורצנגר כי יש בידיו כמה מתנות עבור המשפחות והציג בפניהם פסל של עיט. שוורצנגר הסביר את הבחירה באותה מתנה מיוחדת ואמר: "בגלל שהוא מייצג את התעופה גבוה, אבל העיט יכול לעוף רק עם הרוח – אז תנו לשאר העולם את הרוח כדי לתת ליהודים לעוף".
השחקן ההוליוודי המפורסם אינו נותר בידיים ריקות וגם הוא קיבל מתנה מטעם משפחות החטופים. אחד מנציגי המשפחות העניק לו את דיסקית המאבק עליה כתוב: "הלב שלי שבוי בעזה".
כזכור, שוורצנגר הביע את תמיכתו בישראל כבר בימים הראשונים למלחמת "חרבות ברזל". בריאיון לערוץ 4NEWS, נשאל שוורצנגר אם המעשים של חמאס נעשו בגלל התגרות של ישראל במשך שנים וכך ענה: "אני טוען שזה נעשה ללא התגרות. לעשות את זה לישראלים, לאנשים חפים מפשע, לא הוכרזה מלחמה ביניהם אז אני לא חושב שהייתה התגרות ואני ב100% תומך בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גדלתי עליו
    רן 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבחינתי הכי טוב, יותר מסטאלון
    סגור