תקשורת ומדיה

אברי גלעד הכריע: זו מטרת העל של המלחמה בעזה

אברי גלעד הכריע בטורו השבועי בעיתון ישראל היום בקשר למטרת העל של המלחמה: האם מדובר בהחזרת החטופים בכל מחיר? או שיש להמשיך עד להשגת מטרת העל האמיתית להשמדת חמאס?
מערכת ice |  2
אברי גלעד (צילום עדי אורני)
אברי גלעד הכריע בטורו שמתפרסם בישראל היום לגבי מטרת העל של המלחמה: החזרת החטופים בכל מחיר או להמשיך במשימה הגדולה, להכריע את חמאס. בטורו מתייחס גלעד גם למהו ניצחון המלחמה בעיניו מול הניצחונות של אנשים אחרים. ומציע רעיון יצירתי, לחלק את כדור הארץ לטובים ורעים.
בטורו מספר גלעד כי דיבר עם חבר כנסת מיקי לוי שנשא דברים מרגשים למען שחרור החטופים ודרש שחרור מידי, אפילו תמורת הפסקת המלחמה בכלל. אברי גלעד טען כי למרות שאין לו דעה אמיתית ומוצקה בנושא הנחרצות של מיקי לוי הטרידה אותו: "מדובר בצעד קיצוני ומסוכן, אני שואל, האם שחרור כל האסירים עד האחרון באמת שווים את 136 החטופים? הרי ברגע שתפסק הלחימה, חמאס ישתקם, האם השבת 136 החטופים היא המטרה הראשונה או שיש להמשיך את למטרת העל, השמדת חמאס?".
כזכור השתתף לאחרונה גלעד בדיון שנערך בפאנל חדשות 12, במהלכו סיפר הפרשן החרדי ישראל כהן על תפילה שהתקיימה ברחבת הכותל עבור שלום החיילים, השבעת כלל החטופים ורפואת הפצועים. כמו כן, הוא סיפר על סדר התפלות העתיד להתקיים, כשאיש התקשורת עצר אותו והפתיע את כולם כשהוציא כיפה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ידענו גם ידענו
    מירי 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי הרב ידענו מספר שעות מצומצם אחרי המקרה ולא ישנו כל הלילה. וכשרואים את עניו המושפלות של ניצן שפירא ואת פניכם אנו חשים שאתם נוצרים בלבכם את הכאב הנורא. באמת לא ניתן להכלה.
    סגור
  • 1.
    עסקת שליט עלתה ביוקר
    ארנון 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המחיר של עסקת שליט היה הטבח ב7 לאוקטובר. עסקה של שחרור כל אסירי החמאס כולל הנוחבה . יהיה יקר הרבה יותר אם מיקי לוי מוכן לשלם בטבח גדול יותר תמורת החטופים, שישלם. רק שידאג שיהיה לו מספיק אסירים לשחרר אחרי המגה טבח הבא, בעצם אפשר בכלל לא לעצור את פושעי הנוחבא שיבצעו את הטבח הבא, כי ממילא נצטרך לשחרר אותם עבור החטופים הבאים בתור.
    סגור