תקשורת ומדיה

גיא לרר זועם: "שולחות ידן לכיסו של עם שנאבק על חייו"

גיא לרר פרסם פוסט בחשבון הטוויטר שלו בו התייחס לנושא העלאות המחירים הצפויה ותוקף את החברות הגדולות במשק: "מדובר בהזדמנות שנוצרה, מאות אלפים נלחמים על המדינה, עוד מאות אלפים פונו מבתיהם, מיליונים שנאבקים על פרנסתם אחוזי אימה מהמצב האישי והחברות חוגגות"
מערכת ice |  2
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
העיתונאי והמנחה גיא לרר פרסם פוסט בחשבון הטוויטר שלו והתייחס להעלאות המחיר הצפויה בימים הקרובים: "למה גל ההעלאות הזה הוא הכי ציני ודוחה שאני זוכר אי פעם? סיפור קטנטן: 2022 התחילה עם גל של ניסיונות העלאת מחירים שנבלם על ידי מרד הפסטה שעשינו יחד עם לובי 99."
לרר המשיך: "חברה הודיעה על עלייה בלתי מוצדקת? חטפה חרם לפרצוף. בזו אחר זו הם ביטלו והשנה הזו הסתיימה ללא עליית מחירים בכלל. במדד האו.אי.סי.די ישראל הגיע למקום האחרון(!) בשיעור עליית מחירי המזון. מודה, הייתי שיכור ניצחון. בזמן הזה ניהלתי שיחה אוף רקורד עם אחד ה״אויבים״, בכיר מאוד באחד מתאגידי הענק במשק. הוא אמר לי, עבודה יפה, אבל לא הייתי חוגג במקומך."
"מכיר שהקזינו תמיד זוכה? אז זה אנחנו. מה הכוונה? שאלתי בלהט נאיבי. הציבור כעוס, חבול ועכשיו גם מגיב. איפה תצליחו להעלות מחירים בחדות, במכה, כולם ביחד?! תמיד יש הזדמנות, הוא אמר לי, אני מניח שבחיוך קטן לעצמו. ה״הזדמנות״ הגיעה: מאות אלפי ישראלים שנלחמים ישירות על המדינה, עוד מאות אלפים שפונו מבתיהם, מיליונים שנאבקים על פרנסתם, אחוזי אימה לא רק מהמצב הביטחוני אלא גם מהמצב האישי."
"למה ברור שזו ה״הזדמנות״? אין שום סיבה הגיונית לעליות, חלק ממחירי הסחורות רק יורדים, גם משבר התובלה לא באמת מצדיק את זה. מה שהחברות האלו עושות זה לשלוח את ידן לכיסו של עם ששרוע על הרצפה חבול, נאבק על חייו ללא יכולת תגובה - ולכייס אותו. ככה אכזרי. ככה פשוט"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איפה הממשלה אולי ישנה ביחד איתם (ל"ת)
    טםטם 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    צודק, אל תקנו מוצרים שעלו, אפשר להסתדר עם מוצרי בסיס (ל"ת)
    ליל 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור