תקשורת ומדיה

טלי גוטליב תוקפת את הרמטכ"ל: "מעניק חסינות, משבש ראיות"

בעקבות החלטת הרמטכ"ל להקים ועדת חקירה בנוגע לאירועי ה-7 באוקטובר, שרים וחברי כנסת רבים החליטו לצאת במתקפה נגד ההודעה. ח"כ טלי גוטליב כתבה בחשבונה ברשת X: " התחקיר הוא כלי לשיבוש ראיות. למה עכשיו?"
מערכת ice |  1
טלי גוטליב, הרצי הלוי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחרונה פורסם כי הרמטכ"ל, הרצי הלוי, הודיע על הקמתו של צוות אשר יתחקר את המחדל, והאת המלחמה. מהלך החקירה יתרחש במקביל למנגנון הבדיקה המטכ"לי הקיים, כך צוין. בעקבות ההודעה, חברי קבינט רבים (וביניהם השרים מירי רגב, בן גביר) תקפו את הרמטכ"ל בישיבה אשר נערכה השבוע. גם חברת הכנסת טלי גוטליב החליטה להשמיע את דעתה ברשת החברתית X  (טוויטר לשעבר), ושאלה: 'למה עכשיו?'
בפוסט שפרסמה היא כתבה: "איך אני מעזה באמת לצאת נגד החלטת הרמטכ"ל על הקמת צוות בדיקה לתחקיר בעת מלחמה?". גוטליב בהמשך הסבירה: "מילא שאין מקור חוקי להקמת צוות בדיקה חיצוני. הבעיה בתחקיר שהוא כלי לשיבוש ראיות והוא כלי שמעניק חסינות לכל מי שמוסר מידע".
  
את דבריה היא חתמה באמרה המופנית בעיקר כלפי גופי התקשורת: "השאלה של כל איש תקשורת אמיץ והגון הייתה חייבת להיות – 'למה עכשיו'?". נראה כי מלבד לגוטליב, חברי כנסת נוספים מחזיקים בדעתה ובטוחים שזו אינה העת לחקור את אירועי המלחמה. לעומת זאת, שר הבטחון יואב גלנט ואיתו גם ח"כ בני גנץ, דווקא מצדדים ברמטכ"ל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואני שואל , למה מגיע לנו את כל הטוב הזה (ל"ת)
    איאיאי 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור