תקשורת ומדיה

טלי גוטליב במתקפה: "אוי אוי אוי, הלכתי להקיא"

לאחר הפרסום כי פרופסור מאוניברסיטת ת"א ביקש מסגל ההוראה שלא להגיע עם סממנים הקשורים בחטופים הישראליים, ח"כ טלי גוטליב כתבה בחשבונה ברשת X (טוויטר לשעבר): "אוי אוי אוי, חס וחלילה שלא נגרום "להיסח דעת", הלכתי להקיא"
מערכת ice | 
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחרונה פורסם כי פרופסור סיון טולדו,  ראש ביה"ס למדעי המחשב באוניברסיטת ת"א, ביקש מסגל ההוראה בקשה חריגה במיוחד – לא להגיע עם דסקיות חטופים או סלוגן עם הכיתוב 'ביחד ננצח'. למרות שפרסם התנצלות והסביר כי הוא לא המטרה היא "למזער ככל הניתן הסחות דעת", הדבר לא עצר את גוטליב מלצאת במתקפה כנגד ההוראה השנויה במחלוקת.
בפוסט שהעלתה לחשבונה ברשת X (טוויטר לשעבר): "אוי אוי אוי, חס וחלילה שלא נגרום לסטודנטים באוניברסיטת תל אביב "להיסח דעת והטרדה"! לכן הורה פרופ' סיון טולדו באיגרת לסטודנטים לא להגיע עם דיסקית לשחרור החטופים או הסלוגן 'ביחד ננצח', רחמנא ליצלן". בהמשך היא הוסיפה: "הכל כשחיילנו הגיבורים עזי הרוח לוחמים בחזית. הלכתי להקיא".
   
כזכור, לאחר שהותקף משום שלטענתו דבריו לא הובהרו כמו שצריך, הוא כתב: " המלחמה והטראומה של ה-7 באוקטובר מקשים להתרכז בהוראה ובלימודים", הסביר. "מכתבי לסגל ההוראה היה מיועד ליצור סביבה שמאפשרת ריכוז בלימודים, תוך שימוש בכלים שאני סבור שאינם מזיקים לאיש, ודאי שלא לחטופים. אם המכתב לא הובן כהלכה, אני מצטער על כך מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה