תקשורת ומדיה

מגישת ערוץ 14 מגיעה עם נשק לשידור: התיעוד המפתיע נחשף

מגישת ערוץ 14, ליטל שמש, תועדה בזמן השידור החי בערוץ כאשר היא נושאת עליה את נשקה האישי. ערן סויסה הגיב: "מה שלא ראו אתמול בשידורי ערוץ 14: המגישה ליטל שמש חמושה"
תום נחום |  4
ליטל שמש (צילום מסך)
בעוד מלחמת חרבות ברזל נכנסה היום (רביעי) ליומה ה-89 לאחר הדיווחים על חיסולו של סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, סאלח אל-עארורי אמש בלבנון, המתיחות הביטחונית עולה מדרגה וכוחות הביטחון בכוננות גבוהה מחשש לתגובה למותו של אל-עארורי. במקביל, כידוע, על רקע הזינוק המטאורי בשלושת החודשים האחרונים בבקשות לרשיון נשק, כתב הבידור של 'ישראל היום', ערן סויסה, חשף כי מגישת ערוץ 14, ליטל שמש, הגיעה לשידור עם נשק ואף נשאה את הנשק עליה בזמן השידור: "מה שלא ראו אתמול בשידורי ערוץ 14: המגישה ליטל שמש חמושה".
 
כזכור, לפני חודשיים שמש הגיבה בזעם לדיווח לפיו "עיתונאים" מרשתות טלוויזיה עולמיות ידעו על הטבח המתוכנן בעוטף בעזה, אך ראש אמ"ן חליווה לא ידע, זאת לאחר שעמית סגל פרסם תיעוד יוצא דופן על פי היו כמה עיתונאים שידעו על הטבח המתוכנן ואף תיעדו את המתרחש בלייב, זאת לאחר שמספר תיעודים מסוג זה הפכו לוויראליים ברשתות החברתיות השונות.
מגישת ערוץ 14, ליטל שמש, הגיבה לסערה הגדולה וכתבה בטוויטר (X.COM) כך: "המשטרה ושב״כ חייבים לעצור ולחקור כל אחד מהעיתונאים הזרים שהיו מעורבים במתקפה של חמאס. צה״ל וכוחות הביטחון את העיתונאים העזתים ולהבין אם יש גם עיתונאים זרים עם תעודות לע״מ ששהו בישראל".
 
בהמשך, לאחר ש-CNN השעתה את העיתונאי שתועד לוקח חלק במתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס עם רימון בידו, סגל הגיב: "מה קרה ש-CNN נזכרו פתאום להשעות את הסטרינגר שלהם בעזה? הם לא ידעו עד המלחמה שהמחבל הזה הוא החבר הכי טוב של סינוואר? שזה ודומיו האנשים שעושים להם בדיקת עובדות על מספרי ההרוגים וההפצצות הישראליות המדומיינות על בתי חולים? מה שקרה הוא פשוט שהם נתפסו על חם".
 
סגל חשף תיעוד שלו וכתב: "המחבל/עיתונאי של CNN ו-AP, בלייב בפייסבוק, בדרך לטבח ילדות וקשישים. אל תחמיצו את הרימון ביד, כיאה לעיתונאי נטול פניות".  סגל כתב בטוויטר שלו: "בגידת העיתונאים הגדולה. איזו בושה למקצוע, איזו חרפה לאנושיות. כל כלי התקשורת שגדלנו עליהם מעסיקים מחבלים נאצים".
עוד הוא הוסיף: "בלינץ׳ ברמאללה, תחנת טלויזיה איטלקית ניסתה למנוע את פרסום התמונות. פה פרילנסרים של רשתות החדשות הגדולות בעולם נעו עם הרוצחים, התיעוד במשרדים המטופחים בניו יורק ואטלנטה. מי יודע מה הם מסתירים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תותחית, בכמה דרגות מעל כל היונית,קרן, הילה למיניהן. (ל"ת)
    לשם 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 2.
    ב14כלם בוגרי יחידות לוחמות בצה"ל,ב12-13כלם מגל"צ. (ל"ת)
    עובדה 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • רק חבל שהם לא עיתונאים.
    גל 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושזה לא מדוייק. https://www.kipa.co.il/%D7%91%D7%A8%D7%A0%D7%96%D7%94/1158340-0/ https://www.0404.co.il/?p=890066
    סגור
  • 1.
    הומו
    ערן סויסה 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה מה שקורה כשהומו משוחרר 21 מהצבא רואה נשק....אימא אימא הנה רובה
    סגור