תקשורת ומדיה

כוכב הפטריוטים נכנס בגיא פלג: "בטח הוא מוטרד עכשיו"

פאנליסט 'הפטריוטים' נועם פתחי תקף את כתב חדשות 12 גיא פלג על רקע דבריו באולפן שישי והפסיקה הדרמטית של בג"צ: "בטח גיא פלג מוטרד עכשיו אם במוחו של לוחם בעזה "חולפת מחשבה" שבג"צ עשה פוליטיקה"
תום נחום |  1
גיא פלג (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עימות מעניין התפתח בשולחן של חדשות שישי של קשת 12, כאשר דני קושמרו לא ממש הסכים את הדברים שטען כתב המשפט של המערכת גיא פלג, שביקש לקשור בין המשך הלחימה לשאיפות הפוליטיות לכאורה של בנימין נתניהו. כעת, לאחר הפסיקה הדרמטית של בג"צ לפסילת החקיקה לביטול עילת הסבירות, פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי, תוקף.
פתחי כתב בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך ויצא למתקפה נגד פלג והדברים שטען בשידור בחדשות 12 רק לפני מספר ימים: "בטח גיא פלג מוטרד עכשיו אם במוחו של לוחם בעזה "חולפת מחשבה" שבג"צ עשה פוליטיקה".
 
פלג כזכור, טען באולפן שישי כך: "עכשיו אני אגיד לך, עלול חס וחלילה וחס להיווצר מצב שיווצר מצב שיישב חייל בעוד כמה חודשים בחאן יונס וישאל את עצמו 'בשביל מה אני נלחם? בשביל מטרות הלחימה או בשביל המטרות הפוליטיות של ראש הממשלה".
 
@nitpas2

רגע נדיר ב'אולפן שישי': דני קושמרו מתנגד לדבריו של גיא פלג

♬ צליל מקורי - נתפס
קושמרו קטע את הכתב המשפטי בפסקנות ואמר לו: "לא לא, הוא נלחם כדי להגן עלינו ועל המדינה ולחסל את חמאס ולהחזיר את תושב הדרום אל הבתים שלהם ולשחרר את החטופים ואני חושב שכל אחד מהחיילים יודע את זה".

פלג ניסה להתחכם והשיב לו בהערכה: "כן אבל אם תחלוף בעוד כמה חודשים מחשבה שיכול להיות שיש שיקולים פוליטיים שמשאירים אותו שם?", גם כאן קושמרו קטע אותו ואמר: "אם תחלוף אני לא יודע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיא פלג הוא חרפה. פתחי מקורי ומשעשע.
    יורם 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל עוד סוכני שנאה ילהגו פה חופשי ויפחדו להעיף אותם מהמסך הרי שלקחי שביעי באוקטובר לא באמת הופנמו. נועם פתחי מאוד מקורי ומצחיק - גלי ישראל משעה 10:00 כל יום .. תהנו.
    סגור