טלוויזיה

דני קושמרו נחשף: זה מה שהוא עושה בזמן הפרסומות

בסרטון שהעלה לסטורי שלו, הראה פינס גיא את המגיש מתעסק במכשיר הסלולרי שלו בחסימת תומכים פרו פלסטינים ששולחים לו הודעות נאצה. פינס שאל: "כמה אתה מוחק כאלה?", קושמרו ענה. וואה וואה, עכשיו אני תחת מתקפה גדולה, עשרות".
מערכת ice |  2
דני קושמרו (צילום חדשות 12)
לא מעט דברים עשה דני קושמרו, בזמן מלחמת חרבות ברזל. מגיש חדשות 12, ששידר לא מעט מהשטח, הופיע למהדורה עניבה כתומה למען השבת משפחת ביבס שנמצאת בשבי חמאס והצהיר "כולנו ג'ינג'ים", נחשף על ידי גיא פינס בעיסוק שלו בזמן הפסקת הפרסומות.
בסרטון שהעלה לסטורי שלו, הראה פינס את המגיש מתעסק במכשיר הסלולרי שלו בחסימת תומכים פרו פלסטינים ששולחים לו הודעות נאצה. פינס שאל: "כמה אתה מוחק כאלה?", קושמרו ענה. וואה וואה, עכשיו אני תחת מתקפה גדולה, עשרות".

לאחר מכן קושמרו חזר אליו ממחיקה נוספת, הוא גם סיפר: "זה לא רק למחוק זה גם בלוק". פינס שישב עם קושמרו באולפן כתב: "מתי נחזור לימים רגילים לשטויות, לשפיות באולפן שלנו?".
כזכור, אחרי שהמנהיג הבלתי מעורער של חמאס, יחיא סינואר, היעד מספר 1 לחיסול של ישראל ברצועת עזה נחשף כמי שביקר את החטופים הישראלים, דני קושמרו דיבר עליו והפעם לא איחל לו איחולי מוות בשידור חי כפי שהיה ביום הולדתו של הטרוריסט הידוע, אלא הביע דעה נחרצת כיצד יש לנהוג בו.
קושמרו אמר באופן מפתיע למדי: "אסור לחסל את יחיא סינוואר, אסור לחסל אותו אחרי מה שעשה, אחרי הסאדיזם והאכזריות, אחרי מספר האנשים שהוא אחראי לרצח שלהם, לחטיפה שלהם, לאונס שלהם". 
 
עוד הוסיף: "יחיא סינוואר צריך להתפס בחיים, להיות מובא למשפט כמו שעשו לצורר הנאצי אייכמן, הוא צריך להיות בבית המשפט שהמשפחות של הקורבנות יסתכלו לו בעיניים כדי שהעולם יידע מה הוא עשה, כדי שהסוף שלו יהיה כמו של אייכמן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה רק סינוואר
    ארנו 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מחבלי החמאס צריכים להיות מוצאים להורג, כמה שיותר מהר יותר טוב,
    סגור
  • יש עוד
    משפט צדק לא רק לסחנו 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    למשל בנימין נתניהו
    סגור