תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 משתולל בשידור: "מחפיר, זו אמירה פושעת"

מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, הגיב בזעם לראיון של השרה לשעבר גלית דיסטל אטבריאן: "מה שהיא עשתה זה מחפיר. חמאס מתכנן את הטבח למעלה משנתיים, לבוא ולומר 'המחנה שלי אשם בטבח', זו אמירה פושעת"
תום נחום |  3
אראל סגל (צילום ערוץ 14)
שרת ההסברה לשעבר גלית דיסטל אטבריאן (ליכוד), שהתפטרה מהממשלה מיד עם פתיחת המלחמה לאחר שהבינה שניטלו ממנה הסמכויות להשפיע על הסברת המדינה, הכתה על חטא בריאיון מפתיע אמש (ראשון) לחדשות 13, והתנצלה על מה שעשתה בשנה האחרונה.
מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, הגיב לנושא ברדיו 103FM, כאשר אמר כך: "מה שהיא עשתה זה מחפיר. חמאס מתכנן את הטבח למעלה משנתיים, לבוא ולומר 'המחנה שלי אשם בטבח', זו אמירה פושעת". יריב אופנהיימר הגיב: "אני לא מאמין לה. היא צריכה להיות בכנסת, להצביע עם האופוזיציה ולהפיל את הממשלה".
 
מי שהגיב לראיון המדובר של דיסטל אטבריאן הוא מגיש 'פגוש את העיתונות' ופרשן חדשות 12עמית סגל, שכתב בטוויטר כך: "אם גלית דיסטל סבורה שהיא נושאת באחריות לטבח, הדבר היחיד המצופה ממנה הוא להתפטר. אם היא לא מתפטרת, שתניח לנו עם רדיפת הצומי הזו שמתחפשת כל פעם למשהו אחר: פעם סגידה מביכה לנתניהו, פעם נאומים משיחיים בעד אברכים והשבוע חזרה בתשובה. בשבוע הבא כבר יהיה קרקס חדש".
 
דיסטל אטבריאן, שהיתה מקורבת לרה"מ נתניהו אשר שריין אותה ב-2021 ברשימת הליכוד, אומרת בריאיון לליאור קינן ששודר אמש, כי "היו בערך מאה אנשים שהדהירו 9 מיליון לתהום. מהפוליטיקה, מהתקשורת, ממובילי הרשת. אני הייתי חלק מהאנשים שגרמו למדינה להיחלש, שפגעו באנשים, שפגעו באזרחים שבחיי היומיום הם חברים שלי, הם בן הזוג שלי. זה נחת עליי בשנייה, פתאום".

"פתאום את קולטת שכל מה שחשבת שעשית טוב, עשית רע!", אומרת דיסטל, "ויצרתי שסע, ויצרתי פילוג, ויצרתי מתח. והמתח הזה הביא לחולשה. והחולשה הזו בהמון מובנים הובילה לטבח. כי אני פה יושבת ואומרת לך, לציבור הדמוקרטי-חילוני, חטאתי לכם! גרמתי לכם לכאוב, גרמתי לכם לפחד על החיים שלכם פה. אני מתנצלת על זה".
 
בחודש שעבר נחשפה שיחת וואטסאפ של דיסטל אטבריאן בה כתבה: "יש לי כעס עצום כלפי נתניהו. הזעם עליו שורף אותי מבפנים, הוא שבר אותי ואני סותמת במאמץ עליון מפני שישראל נמצאת בסכנה קיומית של ממש, לא מדובר בשטן שחושבים שהוא אבל גם לא במלאך שאני פעם הערכתי, זה מורכב אבל מה שיש לי להגיד עליו אגיד אחרי המלחמה".
 
ח"כ טלי גוטליב (ליכוד) הגיבה הערב בטוויטר לדברי דיסטל: "לא גלית. את לא אשמה. וגם אנחנו לא! את פשוט לא יודעת להיות ימנית. צריך הרבה כח ותעצומות להיות ימני אמיתי. ימני סופג רפש והוא תחת איומים דמוניזציה והשפלה. ליטוף השמאל אותך זו אשליה מסוכנת שמסכנת את מחנה הימין כולו. העיקר שיחבבו אותך האנשים הנכונים, אלה ששולטים בשיח ובתקשורת. חבל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גלית דיסטל
    בורר 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וזו הייתה שרת ההסברה? את עצמה היא לא מסוגלת להסביר! כפי שסגרת את משרד ההסברה היגיע זמנך לפרוש מהפוליטיקה.
    סגור
  • 2.
    שמאלנית
    אזרח 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שמאלנית ששורימה לליכוד ! לא יודעת בעצמה מה היא רוצה !
    סגור
  • 1.
    דברי ההבל של ה"ה סגל
    ולדמיראיליץ לנין 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מר סגל האומנם שינאתך כלפי האמת כה עזה?האומנם אינך יכול להבדיל בן ראוי ורצוי?האומנם נאמנותך ושימת הראש על ברכיו של נתניהו עיוורו אותך? די!! הגיע העת כי ערוץ 14 יסגר לאלתר וכל אנשייו אראל סג"ל ויינון מגל וכן ברדוגו, ינותקו מידית מכל נגישות לתשקורת !!
    סגור