תקשורת ומדיה

סערה באולפן ערוץ 14: "להתנער מהאיש המסוכן הזה"

חבר הכנסת אלמוג כהן יצא למתקפה חריפה נגד מנהל מטה משפחות החטופים, רונן צור, ואמר כך נגדו בערוץ 14: "קורא למשפחות החטופים להתנער מהאיש המסוכן הזה, זה אדם שהתבטא בצורה חריפה נגד מדינת ישראל, אדם שתחת כנפיו הגיע חטא הסרבנות"
תום נחום |  3
ערוץ 14 (צילום מסך)
חבר הכנסת אלמוג כהן יצא אמש (שבת) בראיון לערוץ 14 למתקפה חריפה נגד רונן צור, מנהל מטה משפחות החטופים, כאשר אמר כך באולפנו של אראל סג"ל: "משפחות מדברות איתי ואומרות שלא נותנים להם לדבר. קורא למשפחות החטופים להתנער מהאיש המסוכן הזה, זה אדם שהתבטא בצורה חריפה נגד מדינת ישראל, אדם שתחת כנפיו הגיע חטא הסרבנות - הוא לא יכול לייצג את הנושא הרגיש הזה".
 
הפעילה החברתית מהמוכרות במדינת ישראל, טל גלבוע, היממה את המדינה כשבישרה שאחיינה האהוב, גיא, הוא בין החטופים שנלקחו בברוטאליות לרצועת עזה בבוקר הנוראי של ה-7 באוקטובר. מאז עוסקת גלבוע בעיקר בזה ובהעלאת המודעות לנושא החטופים, אך בניגוד לגישה התוקפנית של מטה משפחות החטופים כלפי מקבלי ההחלטות, היא בוחרת לפעול בגישה שונה. היום (רביעי), התייחסה גלבוע בריאיון שנתנה לאראל סג"ל ברדיו 103FM, לפגישה הקשה של משפחות החטופים עם הקבינט.
לטענת גלבוע, היא משתדלת שלא לייצר מהומות מתוך דאגה לאחותה שעוברת את התקופה הקשה בחייה, בידיעה שבנה נמצא בעזה. אך היא סיפרה לסג"ל על תקרית קשה במהלך הפגישה, בינה ובין אחותה לבין משתתפים נוספים שנכחו, במהלכה מישהו הרים עליה את הקול ואחותה נאלצה להתערב בצרחות. עוד סיפרה גלבוע על המחלוקות הקשות שיש בתוך מטה המשפחות.
"המטה הזה לא מייצג את כל המשפחות", אמרה גלבוע במהלך הריאיון. "אבל לא יכול להיות שצד אחד יקבל חיבוק תקשורתי ויוזמן ויוכל אתמול לצרוח את חייו בפגישה עם הקבינט, ומנגד יהיה קול שלא ישמעו אותו ולא יוזמן לתקשורת, אם אינו קורא מדף המסרים".
במהלך הריאיון התייחסה גלבוע רבות לרונן צור וטוענת כי הוא מנהל את מטה המאבק ומנהל את דף המסרים. "עם כל הכבוד לרונן צור, האובר-פטפטת הזאת כל הזמן בתקשורת מרתיחה אותי. צריך לסתום את הפה ושאף אחד לא ידבר על זה... רונן צור גם צריך לעשות את זה.... יש פה אנשים מיומנים, הם צריכים לנהל את המשא ומתן, לא רונן צור ולא אני". הוסיפה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צודק חכ אלמוג
    סרגיו 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רונן צור עדיין בכובע קפלן ... מסית ומפלג ....צור אינו משרת את האינטרסים של החטופים אלא ממשיך לעסוק בפוליטיקת השמאל הקיצוני .
    סגור
  • 2.
    צודק (ל"ת)
    גדי 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    המחוקק שמחקה חיות. מקור אמין. (ל"ת)
    תעמולה יהודית 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור