תקשורת ומדיה

הסערה בערוץ 14 נמשכת: "בעיניהם רצח מתנחלים מזעזע פחות"

אחרי הסערה לה גרמו דבריו של פאנליסט 'הפטריוטים' דרור קאפח בערוץ 14 על טבח ה-7 באוקטובר, היועץ האסטרטגי ברל'ה קרומבי יוצא להגנתו: "עובר לינץ' כי אמר את המובן, אם הפוגרום היה ביו"ש זה היה אחרת. גם את משפחת פוגל שחטו במיטות"
תום נחום | 
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
ערוץ 14 שוב עומד במרכזה של סערה על רקע אמירה שנויה במחלוקת שנאמרה אמש (שלישי) במהלך תוכניתו של אראל סג"ל על ידי פאנליסט 'הפטריוטים' דרור קאפח, שטען כך על הטבח של ה-7 באוקטובר: "אחת הסיבות שהשמאל כל כך כועס, זה כי נרצחו אנשים שכביכול לא אמורים להירצח, בניגוד לאנשים שנמצאים במקומות אחרים או בעלי חזות אחרת".
 עם זאת, על אף הביקורות הרבות נגד קאפח והדברים שנאמרו על ידו בערוץ 14, יש מי שיצא להגנתו, היועץ האסטרטגי ברל'ה קרומבי, שהגיב לנושא כך: "דרור קאפח עובר לינץ' בטוויטר רק בגלל שאמר את המובן: אם פוגרום שמחת תורה היה קורה ביו"ש זה היה מתקבל אחרת בקרב ציבורים מסוימים שבעיניהם רצח של מתנחלים מזעזע פחות. איך אני יודע? כי גם את משפחת פוגל שחטו במיטות אבל התשובה היתה: "תצאו משם". הם אלה שעשו איפה ואיפה כל השנים. לא אנחנו".

מי שהגיב לדבריו של קאפח בזעם גדול הוא מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12בן כספית, שיצא נגדו למתקפה חריפה וכתב נגדו כך בטוויטר: "מדובר בחלאה. ככה פשוט. גם את הנרצחים הם ישסו זה בזה. מורשת ביבי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה