תקשורת ומדיה

אייל גולן, שרית חדד ועידן רייכל: תחנות הרדיו מסכמות את 2023

שנת 2023, מתקרבת לסיום ובמהלכה התרחשו מספר אירועים משמעותיים בזירה המוזיקלית. כעת, חברת מדיה פורסט, מסכמת את 2023 ומפרסמת מי היו האמנים והשירים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל
מערכת ice |  1
אייל גולן כובש את הפסגה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, unsplash)
שנת 2023, בקרוב מאוד תסתיים ובמהלך התרחשו אירועים משמעותיים במוזיקה הישראלית. מוזיקאים נפטרו, יצירות חשובות יצאו ומתחילת המלחמה המוזיקה סייעה לכולנו לעבור את התקופה הקשה הזו. כעת חברת מדיה פורסט, מפרסמת את סיכום השנה של תחנות הרדיו בישראל.
אייל גולן, ממשיך לכבוש את לב הקהל הישראלי, רק חודש מרץ האחרון ,הזמר הוציא את אלבומו ה-27 "2023" בו שילב בלדות מרגשות לצד שירים מקפצים. כעת הנתונים חושפים כי גולן זכה גם בפרס אומן השנה וגם שירו "עם ישראלי חי" היה השיר המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל מתחילת מלחמת חרבות ברזל.
אין ספק ש-2023, הייתה שנת הקאמבק של פאר טסי. הזמר, שפרץ לחיינו עם השיר המדבק למדי "דרך השלום", טסי חזר לאחרונה לחיינו עם האלבום "רדיו שטח", אשר יצאה בסוף שנת 2022. שירו של טסי אהבה חולה זכה בפרס שיר השנה של תחנות הרדיו. האלבום החדש לא רק זיכה את טסי בפרס אלבום השנה של אקו"ם אלא גם הביא לקהל גרסה בוגרת יותר של הזמר.

שרית חדד, נחשבת לאחת הזמרות המשפיעות ביותר בישראל, חדד אשר החלה את הקריירה של ב-1994 הוציאה עד כה 24 אלבומי אולפן זכתה גם השנה בפרס זמרת השנה של 2023 לפי דירוגי תחנות הרדיו. כמו מי זכה בפרס הרכב השנה הוא הפרויקט של עידן רייכל, גם אחרי שנים ממשיך לרגש את כל עם ישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייל גולן, זמר מספר אחת בישראל. (ל"ת)
    ציפי 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור