מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אריק איינשטיין ז"ל ושלמה ארצי בקרב צמוד

לפי נתוני הדירוג של תחנות הרדיו, להקת הביטלס הגיעה למקום הראשון בקטגוריית האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר. במקום הראשון, בקטגוריית האמנים הישראליים המושמעים בתחנות הרדיו, מופיע מלך הזמר העברי אריק איינשטיין ז"ל
מערכת ice | 
דירוג תחנות הרדיו
על פי נתוני הדירוג של תחנות הרדיו הנוגעים לשבוע שעבר, במקום הראשון בקטגוריית האמנים הבינלאומיים המושמעים, מופיעה להקת "הביטלס" עם 116 השמעות. במקום השני, מופיע הזמר אלטון ג'ון עם 90 השמעות בתחנות הרדיו השונות בארץ.
אחריו, נמצאת להקת "קולדפליי" עם 82 השמעות. הישג נוסף נרשם לזמרת האמריקאית אדל, אשר מספר ההשמעות מסתכם על 81 השמעות. במקום החמישי, נמצאת הזמרת ריהאנה, אשר הושמעה 62 פעמים בתחנות הרדיו, נכון לשבוע שעבר.


במקום הראשון בקטגוריית האמנים הישראליים המושמעים בתחנות הרדיו, מופיע מלך הזמר העברי אריק אינשטיין ז"ל עם 599 השמעות. במקום השני, נמצא שלמה ארצי, עם 598 השמעות בתחנות הרדיו השונות. הישג נוסף, נרשם לזמר הים תיכוני אייל גולן, אשר זכה ל-564 השמעות בתחנות הרדיו. אחריו מופיע הזמר עדן חסון עם 499 השמעות. באופן מפתיע, הזמר עומר אדם מופיע במקום החמישי, עם 454 השמעות בלבד.

במקום הראשון בקטגוריית השירים הבינלאומיים המושמעים בתחנות הרדיו, נמצא השיר Greedy, של האמן טיי מקריי, עם 25 השמעות. למקום השני, הגיעה הזמרת LP עם השיר Lost on You אשר זכה ל-21 השמעות בתחנות הרדיו. מלבד זאת, השיר של קרול קינג, זכה להישג משמעותי.
 על פי הנתונים, השיר "You've Got A Ffriend"  זכה ל-17 השמעות בתחנות הרדיו. במקום הרביעי, נמצאת להקת "Mantovani And His Orchestra" עם השיר Charmaine (Matchstick Men Ost) עם 17 השמעות. במקום החמישי, מופיע הזמר "פסנג'ר" עם השיר "Let Her Go" עם 16 השמעות בתחנות הרדיו.
במקום הראשון בקטגוריית השירים הישראליים המושמעים בתחנות הרדיו, מופיע הזמר עדן חסון עם השיר החדש שלו שהוציא במהלך המלחמה, הנקרא "אהובה שלי". על פי הנתונים, השיר זכה ל-194 השמעות, נכון לשבוע שעבר.
במקום השני, נמצא השיר של דויד ברוזה ואברהם טל הנקרא "שמע ישראל" אשר זכה ל-154 השמעות. אחריהם, מופיע הזמר אייל גולן עם שירו "עם ישראל חי", שזכה ל-146 השמעות.
הישג נוסף נרשם אצל הזמר יגל אושרי, ששירו "לצאת מדיכאון" הושמע 128 פעמים בתחנות הרדיו. במקום האחרון, מופיעים הזמרים סטטיק ואגם בוחבוט שהוציא את השיר "יחד תמיד". על פי הנתונים, השיר זכה ל-121 השמעות, נכון לשבוע שעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה