תקשורת ומדיה

מעיין אדם מתפרקת: "הימים האחרונים קשים לי נורא, בא לי להסתגר בבית"

מעיין אדם שכלה לאחרונה את אחותה, מפל, שנרצחה במסיבה ברעים. בסטורי שהעלתה לאינסטגרם היא משתפת: "הימים האחרונים קשים לי נורא ובא לי רק להסתגר בבית או לטבוע בעבודה". נוסף על דבריה, היא שיתפה כמה תכנים שיווקיים
מערכת ice |  5
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
בסטורי שפרסמה מעין אדם בחשבון האינסטגרם שלה היא משתפת את העוקבים במצבה הרגשי, כך היא כתבה: "אני לא במצב רוח להעלות כלום. הימים האחרונים קשים לי נורא ובא לי רק להסתגר בבית או לטבוע בעבודה". אמנם מפורסמים רבים משתפים את תחושותיהם בעקבות המצב, אך לאדם יש סיבה משפחתית משלה להזדהות עמוקות עם כאב המלחמה – אחותה נרצחה במסיבה ברעים.
אחותה של המנחה, מפל אדם, השתתפה בפסטיבל המוזיקה "נובה" ונרצחה בידי מחבלי חמאס באותה שבת שחורה. בהמשך, היא אף כתבה שיר בשם "מפל" לזכר אחותה, אותו ביצעה הזמרת מירי מסיקה. כזכור, באותה מסיבה ארורה נרצחו כמאות ישראליים, ונחטפו עוד עשרות נוספים.
בימים אלו אדם מצטלמת לסדרה "מחוברים". באחד הקטעים שנחשפו בטרם יציאת הסדרה, ניתן לראות את אדם נכנסת לבית העלמין לבקר את קברה של אחותה. "זה קשה להיכנס לפה, רועדות לי הרגליים", אמרה המשתתפת בכאב. הסיבה לביקור בקבר היא, בין היתר, בעקבות הבדיקה המרגשת הבישרה הריונה של אדם.

מתוך האינסטגרם של מעיין אדם
בהמשך הסטורי, המנחה כתבה: "מייחלת לימים ארוכים, תודה על כל האהבה והדאגה פה וברחוב. אוהבת אתכן". מלבד דבריה המתייחסים למצב הקשה בו היא שרויה (יחד עם כלי אזרחי ישראל), אדם פרסמה תכנים שיווקיים בנוגע להנחות על מותגים שונים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מעיין אדם
    אורלי 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה לכי כבר...כל היום רק בוכה....את ממש לא תחסרי כי את לא משהו בכלל....ולא תאמת בכלום
    סגור
  • 4.
    בחורה ברמה בהצלחה (ל"ת)
    דוד 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כל דכפין...
    מנו 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבלי להתיחס לזה ששכלה את אחותה.עצוב נורא ובאמת צר לי.יחד עם זה היא מנצלת את. המצב כדי לקדם את עצמה? מי היא מקצועית? איפה למדה להגיש תוכנית? לוקחים כל בחורה שמוצאת חן בעיני הבוס וילה לטלוויזיה.ברדיו כמעט ולא תמצא דבר כזה.
    סגור
  • 2.
    בחורה פח, לא תרד בגרון בחיים, ביביסטית מסריחה (ל"ת)
    שיקוף המציאות ! 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 1.
    מחזק אותך מעיין , חיבוק ענק (ל"ת)
    אורי 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור