טלוויזיה

מעיין אדם ברגעים מצמררים מבית הקברות: "רועדות לי הרגליים"

המגישה מעיין אדם, המצטלמת לאחרונה לסדרה "מחוברים" של HOT, תיעדה את עצמה מבקרת בבית העלמין את אחותה שנרצחה במסיבה ברעים. הסיבה לביקורה, בין היתר, היא בשביל לשתף אותה בבדיקת ההריון החיובית שקיבלה
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום פייסבוק/ מעיין אדם)
הסדרה "מחוברים" היא תכנית מציאות ישראלית העוקבת אחרי חמישה או שישה משתתפים המתעדים את חייהם באמצעות מצלמה. הסדרה שמשודרת ב-HOT, תעלה בקרוב לעונה נוספת (11 במספר), ותעקוב אחרי חייה של מגישת הטלוויזיה מעיין אדם, שפרסמה לאחרונה כי היא בהריון.
אדם זכורה כמי שהשתתפה בתוכניות ריאליטי רבות בעברה, ובניהן הישרדות (בה הגיעה למקום השני), רוקדים עם כוכבים VIP ועוד. לצערנו, שמה של המגישה עלה לאחרונה לכותרות בקונוטציות פחות חיוביות משום ששכלה את אחותה, מפל, שנרצחה במסיבה ברעים במתקפת הפתע של החמאס. זמן קצר לאחר מכן, אדם הוציאה שיר לזכרה בשם "מפל".
בקטע שפורסם מתוך הסדרה, ניתן לראות את אדם נכנסת לבית העלמין לבקר את קברה של אחותה, מפל. "זה קשה להיכנס לפה, רועדות לי הרגליים", אמרה המשתתפת בכאב. הסיבה לביקור בקבר היא, בין היתר, בעקבות הבדיקה המרגשת המבשרת על הריונה של אדם.
 
קטע מתוך הסדרה "מחוברים" שתעלה בקרוב, באיבות HOT וקודה תקשורת
כזכור, ב-7 באוקטובר מחבלי חמאס פשטו על פסטיבל המוזיקה "נובה" שהתקיים בקיבוץ רעים בו נרצחו מאות ישראלים, ביניהן גם אחותה של מעיין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה