טלוויזיה

אחרי "הכוכב הבא": גם "האח הגדול" חוזרת בעונה חדשה

על רקע מלחמת חרבות ברזל שנראה כי רחוקה מלהסתיים, מנסים בתעשיית הבידור לייצר מעט אסקפיזם עבור הצופים הישראלים. לאחר חזרתה של הכוכב הבא, גם הפקת האח הגדול הודיעה שהיא מתחילה בליהוקים לקראת עונה החדשה 
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13, unsplash)
המלחמה המתמשכת בין ישראל לחמאס מצליחה לפגוע בתחומי חיים רבים, ובין היתר גורמת לישראלים לחפש אחר תחושת ה"אסקפיזם" לה הם מייחלים נואשות. תעשיית הבידור התגייסה למען מטרה זו, ואנו יכולים לראות תכנים שונים המתחילים כבר להופיע בטלוויזיה, ביניהן הסדרה המפורסמת האח הגדול.
האח הגדול, כך פורסם בערוץ האינסטגרם של ערן סוויסה, מתחילה ללהק משתתפים לעונה חדשה.  אחת הסדרות שכבר חזרו למסך לאחרונה היא הכוכב הבא. אמנם הסדרה סופגת ביקורות מתוקף היותה "לא רלוונטית" למצב, אך אין זה הפריע לסדרה בערוץ המתחרה להתכונן ליום שאחרי ולפתוח באודישנים משלה. 
כזכור, מלחמת חרבות ברזול הביאה להקפאה בלוח השידורים ברצועת הפריים טיים, בשל רצף שידורי החדשות המיוחדים, ובשל הבקשה ההגיונית שלא להתעסק במטרות שוליות כמו בידור בתקופה קשה זו. פתיחת העונה החדשה של הכוכב הבא, למשל, נדחתה עקב האירוע המצער בו נפלו שני לוחמי גבעתי ברצועת עזה.
כעת הכוכב הבא כבר נכנסה ללוח השידורים,, ונראה כי הדבר עורר את החשק גם לערוץ המתחרה שרוצה גם הוא לזכות ברייטינג, וכמובן להסב לצופיו זמן קצר ביום בו הם יכולים להפיג מתחים ולהתנתק מהחדשות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה