תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 13 חושפת דרמת ענק: "התפטרה בעקבות הביקורת"

מגישת חדשות 13 ושליחת הערוץ לארה"ב, נריה קראוס, הגיבה לסערה באוניברסיטת Penn: "דרמה: נשיאת האוניברסיטה התפטרה. זה קורה בעקבות הביקורת אחרי השימוע בקונגרס על האנטישמיות הגואה בקמפוסים"
תום נחום |  2
חדשות 13 (צילום מסך חדשות 13)
בראיון אמוציונלי מאוד אצל איילה חסון בכאן 11, אב של אחד מהנרצחים במלחמת 'חרבות ברזל', טוען כי התקשורת היא הגורם העיקרי לכאוס ולכעס בין האנשים מכל חלקי העם, כשהוא תוקף את אופי הסיקור.
בתוך כך, חסון צייצה בנוגע לסערה באוניברסיטת Penn: "נשיאת אוניברסיטת Penn ליז מגיל התפטרה אחרי השימוע הנוקב בקונגרס האמריקני, שהוביל לביקורת אדירה. לדעתי גם האיום לעצור את התרומות לאוניברסיטה באם לא תתפטר, תרמו". מי שעוד התייחסה לנושא היא מגישת ושליחת חדשות 13 לארה"ב, נריה קראוס, שכתבה כך: "דרמה: נשיאת אוניברסיטת פן התפטרה. זה קורה בעקבות הביקורת אחרי השימוע בקונגרס על האנטישמיות הגואה בקמפוסים, שבו אמרה שזה תלוי קונטקסט האם קריאה להשמדת העם היהודי נוגדת את התקנון, ואם זה הופך לפעולה".
  
בחזרה לראיון הסוער, איציק בונצל, שאיבד את בנו עמית, אמר בראיון לאיילה חסון כך: "אל תצפו בערוצי החדשות, הם ממלאים אותנו ברעל ובשנאה אחד כלפי השני. אני שומע את היריות שפגעו בבן שלי ובאולפנים עסוקים בכספים קואליציוניים. כמליון הורים מפחדים מדפיקה בדלת ובאולפני החדשות ממשיכים להרעיל את העם".
 
עוד אמר: "את לעומת אולפנים אחרים, את עושה את זה בהמון חמלה ורגש ולכן החלטנו לדבר בתכנית שלך. העם שלנו מאוד חולה, מאוד חולה, המצב מאוד קשה ואמרתי בלוויה שאם החמאס לא יחסל אותנו, אנחנו נחסל אחד את השני אחרי המלחמה. קורה פה תהליך קשה, אל תפגעי ממה שאני הולך להגיד, זה לא אישי - תסגרו את הטלוויזיה, הם הורסים אותנו, לא תורמים כלום, ממלאים את האולפנים בפרשנים ממורמרים שלא קיבלו איזה תפקיד. בזמן שהבן שלי פגעו בו יריות, אתם עסוקים בכספים קואליציוניים, באיך לחסל את ביבי, שואלים שאלות מטופשות במסיבות העיתונאים, יש מיליון איש שמפחדים מדפיקה בדלת ומשליח בדלת, אני מתחנן לעם, אל תצפו".

שלמה פילבר התייחס לדברים: "82% מהעם חושב כי "מעבר לסיקור החדשותי ולדייוח על האירועים, התקשורת צריכה להתגייס לחיזוק המורל הלאומי ולתמוך בלוחמים" הנתונים מהדהדים את הראיון הערב אצל איילה חסון: איציק בונצל אבא של עמית מסיירת צנחנים שנפל השבוע: "מליון איש - הורים חרדים צופים בערוצים רק כדי לקבל פיסת מידע על הילדים, ומקבלים פרשנים שרק מרעילים את הציבור זה נגד זה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שלום בננו יבוא כשערוצי הטלוויזיה יסגרו
    רחמים סבג 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דבר מדהים קורה פה בעם ישראל .רובו המוחלט ימין שמאל ומרכז מעוניינים לחיות בשלום בננו,להגן יחד על עצמנו,אבל מי שמרעיל את האוירה אלו הם כעשרים עש 30 איש ואישה בתקשורת שמחפשים רק את הרע וכמה שיהיה רע יותר זה התענוג שלהם ,והמאווים שלהם למלחמת אחים לפגיעה במדינה להפלת הממשלה שבראשה ביבי .אם יקיימו ארבעת ערוצי הטלוויזיה וכמה רשות רדיו לפגישה במלון או מקום סגור ויחליטו לא לדבר לפחות חודש/חודשיים ולא ישאלו שאלות מכשילות את הפוליטיקאיים ואני ממליץ שגם הפוליטיקאיים לא יתראיינו באותה תקופה ולתת למערכות לעבוד כל אחד בתחומו .ולנהוג בצורה מכובדת ודמוקרטית את הגוף הנבחר אזי תראו שאנו עם אחד מאוחד ומנצח ואולי אפילו יגיע המשיח כי אחדות העם חשובה מלשמור שבת אחת ואם נגדיל ועם נתאחד וגם נשמור שבת בוודאי נקדם את בוא המשיח
    סגור
  • 1.
    צודק
    שרה 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבא יקר, אתה צודק, לא החמאס יחסל אותנו השנאה והרעל אחד של השני יחסלו אותנו.....
    סגור