טלוויזיה

מגיש חדשות 13 קורא לפרישה: "הרגע לעצור הכל"

אלמוג בוקר חושב שזה הזמן לפרוש מהאו"ם: "לישראל אין מה לעשות שם. ועכשיו, זה הזמן שלנו לעשות מעשה, גם אם הוא בעיקר הצהרתי ולקוות שדעת הקהל בארצות הברית תוביל גם את הנשיא ביידן לעשות צעד דומה"
מערכת ice |  6
אלמוג בוקר (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של אלמוג בוקר)
האם זה הזמן לפרוש מהאו״ם? האם כדאי לעשות זאת עכשיו? מגיש וכתב הדרום של חדשות 13, אלמוג בוקר, הסביר מדוע כדאי לעשות את הצעד הזה כלפי הגוף שמורגשת מאוד ההטייה שלו נגד ישראל בשנים האחרונות במיוחד.
בוקר כתב: "זהו, הגיע הרגע לעצור הכל. לעשות מעשה ולהבהיר למדינות העולם, את מה שאנחנו חוזרים ואומרים כל שנה בצעדת המוות: לעולם לא עוד! לא ברצועת עזה וגם לא בניו יורק, מקום מושבו של האו״ם, ארגון אנטישמי שהוכיח אמש שהוא מאוחד בעיקר בדבר אחד. בשנאה לישראל. לא יכול להיות שישראל תמשיך לשבת על במה אחת עם מזכ”ל שהפעיל אמש בפעם הראשונה בכהונתו את סעיף 99 לאמנת האו”ם ביחס למלחמה בעזה וקרא להפסקת אש הומניטארית (סעיף שמופעל במצב ממנו “נשקפת סכנה לשלום והביטחון העולמיים”) כשהוא שוכח דבר אחד קטן - את הטבח באלפי אזרחים בשביעי באוקטובר".

עוד הוסיף: "את הסעיף הזה אנטוניו גוטרש שכח להפעיל במלחמה באוקראינה ובמלחמת האזרחים בסוריה. ישראל לא יכולה להמשיך לשבת במקום שמסרב להכניס להחלטה על הפסקת אש, גינוי לארגון טרור נאצי שרצח מעל 1,200 איש ובהם ילדים, נשים וזקנים, שנשרפו חיים, נורו למוות והותקפו מינית. ארגון טרור נאצי שמחזיק בשבי 138 בני אדם, בהם שני ילדים קטנים. ארגון שסרב לבקשת ארצות הברית להכניס להצעה גינוי ותנחומים לקורבנות. ארגון שסרב לגנות את האלימות המינית החולנית, את מעשי האונס הזוועתים שביצעו מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר".
עוד המשיך: "ועוד דבר אחד שלא תמצאו שם, בהחלטה על הפסקת אש הומניטארית: אין אזכור לכך שלישראל יש זכות להגן על עצמה מול טרור. כי לישראל אין זכויות, מבחינתם שנעלם. האו״ם הוא הבמה החשובה מכולן למדינות חשוכות שרוצחות את נשותיהן רק בגלל שלא לבשו חיג׳אב, הבמה הכי חשובה למנהיגי מדינות שאזרחיהם צועקים ברחובות ״מוות לאמריקה״ ואז מתקבלים בכבוד של מלכים בעצרת הכללית. לישראל אין מה לעשות שם. ועכשיו, זה הזמן שלנו לעשות מעשה, גם אם הוא בעיקר הצהרתי ולקוות שדעת הקהל בארצות הברית תוביל גם את הנשיא ביידן לעשות צעד דומה".
לסיום תקף: "לעולם לא עוד. הבטחנו. ועכשיו זה הזמן לקיים. לפרוש מהאום עכשיו ולקרוא לארצות הברית לפרק את הארגון האנטישמי הזה. מקום מושבו הוא באיראן. לא בעיר היהודית הגדולה בעולם, שבה חיים כמעט 2 מיליון יהודים"
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אין חדש ולא כדאי לעזוב
    שולתתתת1 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף להראות את החוסר נטרליות בסירטונים וראליים ולאט לאט העסק יחלחל.
    סגור
  • 5.
    זה רעיון
    חיה 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה באמת רגע מכונן בהסטוריה של מדינת ישראלושווה לשקול את המהלך. כזה או"ם העולם לא צריך
    סגור
  • 4.
    למה אני לא מופתע
    סלומון 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלמוג. כיף לקרוא את דבריך וכיף לשמוע ולראות אותך בטלוויזיה. אתה איש ערכי ולדעתי גם איש חכם מאוד. חבל רק שאין עוד הרבה כמותך בתשקורת הישראלית.
    סגור
  • 3.
    בזבוז זמן
    רברבק 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלמוג כל מילה אמת תמשיך להדהד את זה אולי יתחילו להתעורר בארץ הזו
    סגור
  • 2.
    צודק לחלוטין. זה כבר לא או"ם אלה קבוצת אנטישמים בזויה (ל"ת)
    אפרת 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    או"ם שמום, את זה אמרו מנהיגנו מזמן, הגיע הזמן להתנתקות (ל"ת)
    גם גם 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור