תקשורת ומדיה

אלמוג בוקר מתפוצץ על נתניהו וסמוטריץ': "לראות ולא להאמין"

כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, תוקף בחריפות ודורש מראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' לתקן את העוול שנעשה לתושבי צוחר שלא זכאים למקדמות: "בגלל 200 מטרים. ספרו לי עוד על כמה המדינה דואגת לתושבי היישובים שעברו טבח"
תום נחום |  1
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13)
המטחים הכבדים של הרקטות חזרו, והיום (שלישי) צה"ל המשיך בלחימה ונערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-60, כרגע לא אמורים לחזור חטופים נוספים גם היום כאשר צה"ל ממשיך בלחימה בעומק רצועת עזה לאחר סיום הפוגת האש בעקבות קריסת המשא ומתן לחידוש העסקה לשחרור החטופים.
בתוך כך, הביקורות הקשות נגד הממשלה נמשכות, הפעם מכיוונו של כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, שיצא למתקפה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' ודרש מהם לתקן את העוול שנעשה לתושבי מושב צוחר, שלא זכאים לסיוע במקדמות מהמדינה מאחר והם נמצאים במרחק 7.2 קילומטר מהגבול עם עזה, בעוד רק מי שנמצא במרחק 7 ק"מ זכאי לכך.

בהודעה שקיבלו תושבי צוחר שניסו להגיש בקשה נכתב כך: "בבדיקת הזכאות נמצא כי לא ניתן לאפשר את הגשת התביעה. הסיבה: היישוב אינו נכלל ברשימת הישובים הזכאים עבור אירוע זה. ניתן להגיש בקשה לבחינה נוספת, במקרים בהם הנך סבור כי קיים מידע נוסף בגינו ניתן לאפשר את הגשת התביעה".
כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, תקף את נתניהו וסמוטריץ' ותייג אותם בדרישה לתקן את העוול כאשר כתב: "ספרו לי עוד על כמה המדינה דואגת לתושבי היישובים שעברו טבח ב-7 באוקטובר. לראות ולא להאמין! זאת התשובה שמקבלים תושבי צוחר כשהם מגישים בקשה למקדמות… ולמה? כי הם מרוחקים 7.2 ק״מ מהגדר. ולא 7 ק״מ. כן בגלל 200 מטרים. לידיעתכם, ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר סמוטריץ׳, המחבלים לא עצרו ב-7 ק״מ ורצחו גם את דן דמרי ושיר ירון ז״ל ממושב צוחר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די כבר! נמאסתם! מלחמה, הבנים שלנו נופלים ואתם רק דורשים
    מספיק ודי 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עוד ועוד ועוד ולמה לי לא!! מתי תתחילו לתת?!
    סגור