טלוויזיה

אלמוג בוקר: טרור פסיכולוגי אכזרי של חמאס

אסרף וולברג דיווחה: "יש בשבי נשים, חלקן הגדול נמצאות בחיים ויחזרו, מדובר על נשים גם אזרחיות וגם חיילות, יש גם חיילות שנמצאות בשבי"
מערכת ice |  1
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13)
הכתבת מוריה אסרף וולברג, דיווחה על הנשים שעדיין נותרה בשבי וגם ציינה כי חלק מהן חיילות. אסרף וולברג דיווחה: "יש בשבי נשים, חלקן הגדול נמצאות בחיים ויחזרו, מדובר על נשים גם אזרחיות וגם חיילות, יש גם חיילות שנמצאות בשבי".
 

כזכור, בימים האחרונים בתקשורת עסוקים במשפחת ביבס. מגישת הטלוויזיה, סיון כהן סבן, הגיבה לדיווח הקשה על משפחת ביבס וכתבה בטוויטר שלה כך: "מוצפת בשאלות אז אעדכן - אין שום אישור רשמי של גורם ישראלי שהדברים שוברי הלב האלה נכונים. הנאצים של חמאס כבר אמרו בעבר שהאחים ביבס אינם בין החיים, אח״כ שלא מוצאים אותם, אח״כ שהם בכלל אצל החזית העממית. יש לנו עסק עם השטן. והוא שקרן. ליבי על המשפחה המדהימה הזאת ממשיכים להילחם ולהתפלל עבורם".גם כתב חדשות 13אלמוג בוקר, הגיב לנושא וכתב: "טרור פסיכולוגי אכזרי: חמאס טוען כי בני משפחת ביבס נהרגו. דובר צה"ל: ״ארגון הטרור חמאס ממשיך לנהוג באופן אכזרי ולא אנושי. נציגי צה״ל שוחחו עם בני משפחת ביבס, הודיעו להם על הפרסום ומלווים אותם בשעה זו. צה״ל בוחן את מהימנות המידע״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוצי התשקורת
    נצח ישראל 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    12 ו13 מזמן הם ערוצים מטעם . זאת לא תקשורת עיתונאית זאת תשקורת . כתבים מנחים במאים מקבלים תשלום כדי לחרב את המדינה . כדאי שתיתעוררו
    סגור