תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 13 מתפרק: "יהי זכרו ברוך, הלב נשבר"

מגיש חדשות 13, ספי עובדיה, הגיב בכאב גדול לנפילתו של גל מאיר איזנקוט ז"ל, בנו של השר והרמטכ"ל לשעבר, גדי איזנקוט, וכתב: "הודעה כואבת מאוד. הלב נשבר, יהי זכרו ברוך"
תום נחום | 
חדשות 13 (צילום מסך חדשות 13)
אבל כבד ירד אמש (חמישי) על מדינת ישראל ועל משפחתו של חבר הכנסת גדי איזנקוטהרמטכ"ל לשעבר וחבר הכנסת מהמחנה הממלכתי, שנודע לו כי בנו גל נפל בקרבות ברצועת עזה.
הלווייתו של גל איזנקוט ז"ל תיערך היום (שישי), 8.12.23, בשעה 11:00 בבית העלמין הצבאי בהרצליה. בהודעה באתר צה"ל נכתב: "רס"ר (במיל') גל מאיר איזנקוט, מהרצליה, לוחם בגדוד 699, עוצבת 'חצי האש' (551), נפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 25 בנופלו. הודעה נמסרה למשפחתו. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".
 

פרט לפוליטיקאים רבים, גם אנשי תקשורת רבים הגיבו לידיעה העצובה והכואבת על נפילת בנו של השר והרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט, ביניהם גם מגיש חדשות 13, ספי עובדיה, שכתב: "הודעה כואבת מאוד: רס״ר במיל׳ גל איזנקוט, בנו של הרמטכ״ל לשעבר והשר גדי איזנקוט, נפל בקרב בג׳בליה ברצועת עזה. הלב נשבר יהי זכרו ברוך". כמו כן, גם פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי הגיב בצער וכתב: "כאב לב בלתי נתפס. גל אייזנקוט ז"ל, יהיה זכרו ברוך".
  

בנוסף, מי שהגיבה בכאב גדול לידיעה הקשה על נפילתו של גל מאיר איזנקוט ז"ל היא מגישת קשת 12אופירה אסייג, שאירחה באולפנה בקשת 12 פעמים רבות את השר איזנקוט, וכתבה כך בסטורי שלה: "הותר לפרסום: גל איזנקוט, לוחם מילואים בחטיבה 551, בנו הצעיר של הרמטכ"ל לשעבר וחבר קבינט המלחמה גדי איזנקוט נפל היום בקרב ברצועת עזה. יהי זכרו ברוך, כמה עצוב, כמה חיילים נפלו בעזה. הלב מת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה