תקשורת ומדיה
מקומם: חברת התעופה שתדרוש מכם תשלום על הדבר הבסיסי ביותר
חברת הלואוקוסט המוכרת ריינאייר החלה לחייב נוסעים עבור קבלת כרטיס עלייה למטוס באופן דיגיטלי עבור סכום של עד 26 דולר. נוסעי החברה התקוממו נגד החברה שגם ככה גובה עמלות על שירותים רבים
נוסעי חברת הלואוקוסט המוכרת ריינאייר, הביעו זעם בעקבות עמלה חדשה המחייבת תשלום של עד 26 דולר עבור רכישת כרטיס עלייה דיגיטלי למטוס. המדיניות החריגה גרפה גל רחב של תגובות זועמות כלפי החברה, כאשר רבים תיארו אותה כ"שערורייתית".
חברות תעופה רבות נוהגות להציע לנוסעים את האפשרות לבחור אם לבצע צ'ק-אין באופן מקוון ולקבל את כרטיסי העלייה למטוס במכשיר הסמארטפון שלהם, או לאסוף את הכרטיסים באופן ידני בשדה התעופה. כעת, העמלה החדשה של חברת הלואוקוסט מחייבת את הנוסעים להוציא מכיסם סכומים לא נמוכים. אין זה חדש כי חברות תעופה רבות מנסות לחייב נוסעים עבור "פריבילגיות" שעד לאחרונה ניתנו בחינם.
עוד ב-
ריאנאייר ידועה לשמצה בשל מגוון חיובי ה"אקסטרה" שלה עבור תיקי יד, מזוודות, מושבים עם מרווח רגליים משופר ואפילו טיפול רפואי. תוספת התשלום עבור כרטיס עלייה דיגיטלי רק מעצימה את הכעס המופנה עבור החברה, שמתבררת כלא ממש "לואוקוסט". ממשלת בריטניה הציגה תכנית הכוללת דרכים שונות לחשוף את עמלות "האותיות הקטנות" שהחברות מנסות להסתיר, בין היתר על ידי פיקוח גדול יותר על חברות אלו. ריאנאייר טרם התייחסה באופן רשמי לטענות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.על מה יש להתעצבן??לא לטוס איתםע 12/2023/07הגב לתגובה זו0 0בטוח המנכל ישראלי שם. שיטת המחלבה. לא לטוס עם תאבי בצעסגור
-
1.כבר לא לואוקוסט (ל"ת)נטוס לופטנזה וזהו 12/2023/06הגב לתגובה זו0 0סגור