תקשורת ומדיה

כתב ערוץ 14 מופתע בשידור חי: זה מה שעשו לו הלוחמים

כתב ערוץ 14, נתי לנגרמן, נכנס לנעליו של כתב חדשות 12 ברהנו טגניה והונף על כתפי הלוחמים: "ביום: בבית, ללא קרסול". צפו בתיעוד המשעשע
תום נחום |  1
ערוץ 14 (צילום מסך)
אחת התמונות שהפכו לעניין שבשגרה בתקופת מלחמת חרבות ברזל הן תמונותיו של כתב חדשות 12ברהנו טגניה, מונף על כתפי הלוחמים כאשר הגיע לסקר את הנעשה ביחידות השונות ולהרים את המורל, כאשר אמש (שלישי) כתב אחר זכה לכבוד מצד הלוחמים והונף על הכתפיים - כתב ערוץ 14, נתי לנגרמן, ששיתף את התיעוד המשעשע בטוויטר (X.COM) וכתב: "בלילה. ביום: בבית, ללא קרסול".
 
למשל, כאשר הגיע לפגוש לפני כשבועיים את לוחמי משמר הגבול, טגניה שוחח במסגרת הראיון עם סנ"צ ברוך הוניג, מפקד זרוע רותם של חטיבת בטיחון הפנים של מג"ב, ששיגר לעברו של טגניה אזהרה משועשעת במיוחד: "אני רק אגיד לך שיש לך שתי אופציות לסיים את האייטם הזה, או אזוק בניידת או על הכתפיים, אתה תבחר". בהמשך, כאשר טגניה הונף (בפעם המי יודע כמה בחודש האחרון...) על כתפי הלוחמים, הוא הגיב בצחוק מתגלגל ואמר: "לא, לא, לא, זה לא! כמובן לא לאזוק אותי", כאשר בהמשך הצטלם בסיום האייטם עם הלוחמים לסלפי 'סלפיגניה'.

כזכור, לפני כחודש טגניה הגיע לפגוש את לוחמי חיל הים, כאשר בסיום הדיווח עם הלוחמים, המגיש עופר חדד, ששידר מהאולפן ביחד עם עמליה דואק, פנה לטגניה ואמר בהומור: "כל הדיווחים הקודמים הסתיימו על הכתפיים של הלוחמים, אבל זה החי"רניקים". ברהנו השיב בהלצה ופנה ללוחמים: "אנשים שנמצאים באולפנים הם אוהבים לסכסך, זה התפקיד שלהם, הם אמרו שאתם הכי טובים ושלא תרימו אותי והכל בסדר, אבל הם רוצים שתזרקו אותי לים ואני לא יודע לשחות אז אל תעשו את זה, אבל מה שכן הם ראו שאני מסתובב עם שכפ"צ ואמרו שהשכפ"צ של הערוץ לא מספיק כי אין תקציב אז דאגו לי לשכפ"צ ימי, וואו איזה משקל". החיילים שרו והריעו לטגניה, שסיים את השידור בסלפי עם החיילים אותו הגדיר כ׳סלפיגניה׳.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ 14 ?????? תחילת הימין האמיתי (ל"ת)
    אוהב עם ישראל חי 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור