תקשורת ומדיה

אניה בוקשטיין, ליאת הר לב ולוסי איוב במיזם למען החטופה שילדה

לאור הודעת משרד הביטחון כי אחת החטופות ילדה בשבי חמאס, השחקניות לוסי איוב, ליאת הר לב, אניה בוקשטיין, ודנה איבגי יצאו במיזם מיוחד הקורא לנשים לענוד צמיד חדר לידה לאות הזדהות
מערכת ice | 
אניה בוקשטיין (צילום אינסטגרם/ אניה בוקשטיין)
אמנים ומשפיענים רבים נרתמים למאמץ המלחמתי בימים אלו הן בהסברה הישראלית ובהעלאת המודעות של החטופים והחטופות המוחזקים בימים אלו בשבי חמאס. לאחר שפורסם כי אחת החטופות ילדה בשבי חמאס, השחקניות לוסי איוב, ליאת הר לב, אניה בוקשטיין, רוני הדר ודנה איבגי יצאו במיזם מיוחד אשר קורא לנשים לענוד צמיד חדר לידה צהוב לאות הזדהות עם אותה חטופה.
השחקנית רוני הדר פרסמה תמונה משותפת בחשבון האינסטגרם שלה עם שאר השחקניות שלקחו חלק במיזם וכתבה: "ואיך הייתה הלידה שלכן? מפחידה? מלחיצה? מרגשת? כמו שחלמתן? יש. אישה. שילדה. בעזה. חטופה. זה לא נתפס. לא מרסק את הלב, זה שורף ברחם שכל כל האימהות בעולם. שיחזירו הביתה עכשיו עכשיו עכשיו".
כידוע, כבר בשבוע שעבר, הודיע משרד הביטחון כי אחת מהנשים שנחטפו על ידי חמאס לרצועת עזה, ילדה תינוק במהלך שהותה בשבי. לאור אותה ידיעה שעוררה סערה רבה, רעיית רה"מ נתניהו ניצלה את מעמדה ושלחה ביום רביעי שעבר מכתב חריג לג'יל ביידן, רעייתו של נשיא ארה"ב, שבו אישרה כי אחת החטופות ילדה את תינוקה בשבי החמאס. במכתב, ביקשה שרה נתניהו לפעול למען שחרור החטופים וכתבה בין היתר: "אחת מהנשים שנחטפו הייתה בהריון. היא ילדה את תינוקה בשבי חמאס. את יכולה רק לדמיין, כמוני, מה בטח עובר על אותה אם צעירה כשהיא מוחזקת עם הרך הנולד על ידי הרוצחים האלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה