תקשורת ומדיה

רוסלנה רודינה מבקרת ביישובי העוטף: "אנחנו כאן להישאר"

היום (ראשון), הגיעו רוסלנה רודינה, יוסף חדאד ועידן רייכל ליישובי העוטף שנפגעו במלחמה הנוכחית ביניהם ניר עוז, כפר עזה ובארי במטרה לעשות הסברה ישראלית. רודינה פרסמה פוסט החושף את הביקור בעוטף וכתבה: "כאן נוכחתי להבין ולדעת שעם ישראל חי ואנחנו ננצח"
מערכת ice | 
רוסלנה רודינה (צילום Megane Meimoun)
אמנים ומשפיענים רבים נרתמים בימים אלו למאמץ המלחמתי החל מהסברה ישראלית ועד לתמיכה במפונים ובמשפחות החטופים והחטופות המוחזקים בימים אלו בשבי חמאס החל מה-7 באוקטובר. היום (ראשון), הגיעו רוסלנה רודינה, עידן רייכל ויוסף חדאד לבארי, ניר עוז ולכפר עזה בכדי לצלם ולתעד את מה שאירע בשבת השחורה ביישובי העוטף.
מוקדם יותר, הדוגמנית ואשת העסקים רוסלנה רודינה חשפה בסטורי בפני עוקביה כי היא בדרכה ליישובי העוטף בו כתבה: "שבוע טוב לכולם. הבוקר זה בוקר שהולך להיות לא פשוט. אני חושבת שמחובתנו לתרום, לעזור, לבקר, להעלות מודעות ולעשות הסברה. היום, אנחנו נוסעים לבארי, ניר עוז וכפר עזה כדי להראות את כל הזוועות האלה ולהראות את זה לעולם כי זו החובה שלנו".
כאמור, רייכל, רודינה וחדאד הגיעו ליישובי העוטף במטרה לעשות הסברה ולהעלות את המודעות בנוגע לאירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר בעת חדירת מחבלי חמאס. בסרטון שמפרסמת רודינה בחשבון האינסטגרם שלה, מופיע יוסף חדאד אשר עומד ליד עגלת טיולון עליה ירו המחבלים בשבת השחורה. בסרטון חדאד אמר: "אני בכפר עזה, עוד עיירה בדרום ישראל, רק כמה מטרים מהגבול מעזה. לכאן, מחבלי חמאס באו ורצחו יותר מ-50 אנשים בעיירה הזו, חטפו 14 אנשים, עשרות נפצעו בצורה חמורה".
רודינה העלתה פוסט לחשבון האינטסגרם שלה בה היא מופיעה עם יוסף חדאד, עידן רייכל וכתבה: "רגע מטורף, רגע של פחד, לחץ, עצב, כעס. לעמוד על הגבול לראות את עזה מאחורה ולהחזיק דגל ישראל כשהרגליים רועדות. כאן נוכחתי להבין ולדעת שעם ישראל חי ואנחנו ננצח. לא ניתן להם יותר לשבור לנו את הלב למען כל האנשים שכבר לא כאן אנחנו כאן חזקים ומאוחדים ואנחנו כאן להישאר!".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה