תקשורת ומדיה

בן כספית מזועזע: "שמענו ילדים וירינו עד שלא שמענו קול"

כתב חדשות 12 ומגיש 'פגוש את העיתונות', בן כספית, הגיב בזעם לתיעוד מחקירתו של מחבל חמאס: "שב״כ יבוא חשבון עם כל המחבלים שהשתתפו בטבח ב-7/10"
תום נחום | 
בן כספית (צילום pixabay, טוויטר/ בן כספית)
המערכה הכבדה של ישראל בעזה, מלחמת חרבות ברזל, נכנסה הבוקר (רביעי) ליומה ה-26. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו החל ממתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר ועד היום. כ-240 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, כאשר כוחות צה"ל פועלים בעומק הרצועה כדי לשחרר את שבויי חמאס.
בתוך כך, העדויות המזעזעות מחקירות מחבלי חמאס ממשיכות להיחשף, ובהן תיעוד נוסף שאושר לפרסום היום, שממשיך להמחיש את היריב הלא אנושי איתו מדינת ישראל צריכה להתמודד כעת בדמות מחבלי חמאס, במלחמה שגבתה ולצערנו, ממשיכה לגבות קורבנות רבים.

כתב חדשות 13אלמוג בוקר, פרסם בחשבון הטוויטר (X.COM) את תיעוד החקירה של המחבל בה הוא מתייחס לטבח בחפים מפשע, ביניהם תיאור מקפיא דם של רצח ילדים, וכתב כך: "שש דקות שכל העולם חייב לראות, מחבל נאצי שרוצח ילדים ומספר על זה בקור רוח מקפיא: "נכנסו לבית שהיה לידנו, נכנסו אליו מהחלון. בדקנו את הבית ושמענו קול של ילדים קטנים בתוך הממ״ד. ירינו על הממ״ד. עד שלא שמענו קול. עד שהם מתו".גם פאנליסט חדשות 12 ומגיש 'פגוש את העיתונות', בן כספית, התייחס לסרטון המדובר וכתב: "חקירת השב״כ של מחבל חמאס מכוח הנוח׳בה אשר לקח חלק פעיל בטבח בכפר עזה ב-7/10. מתוך חקירת השב״כ של המחבל עאמר אבו ע׳ושה: ״נכנסו לבית שהיה לידנו, נכנסו אליו מהחלון. בדקנו את הבית ושמענו קול של ילדים קטנים בתוך הממ״ד. ירינו על הממ״ד. עד שלא שמענו קול״. ״המשימה שלנו הייתה להרוג. לא היינו אמורים לחטוף, רק להרוג. להרוג את מי שרואים, ואז לחזור. אזור המשימה שלנו היה כפר עזה״.
״עברנו בבית הראשון. בדקנו אותו ולא היה בו כלום. חמזה הצית את החדר מבחוץ. אחר כך יצא מישהו מהגינה שמאחורה עם צינור - אבו אחמד וחמזה ראו אותו, ירו עליו והרגו אותו״. ״הלכנו לבית השני. ירינו על החלונות ושברנו את הזכוכיות. בדקנו את הבית ולא מצאנו בו איש. *אני הצתתי את חדר השינה״. ״עברנו לבית השלישי. הייתה בו אישה. חמזה הרג אותה, הוא ירה בה״. מצ״ב סרטון בו רוכזו עיקרי הדברים מתוך חקירתו על פעילותו בטבח הרצחני בכפר עזה: שב״כ יבוא חשבון עם כל המחבלים שהשתתפו בטבח ב-7/10".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה