תקשורת ומדיה

כוכבת 'האח הגדול' תוקפת: "התקשורת הורסת אותנו מבפנים"

אחרי שדבריה על מסיבת העיתונאים של החטופה ששוחררה משבי חמאס, יוכבד ליפשיץ, עוררו סערה, כוכבת העונה החולפת של 'האח הגדול', שי לי עופרי, מסבירה: "אין לי משהו נגד אותה חטופה, להפך! מאוד שמחתי שהיא בבית! הטענות שלי הן לתקשורת, זה הירייה ברגל הכי גדולה שיכולה להיות. אני מכבדת את החטופה, אבל ללא ספק לא מכבדת לרגע את התקשורת"
תום נחום |  3
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
החטופה המשוחררת יוכבד ליפשיץ דיברה בשלישי בפני התקשורת לראשונה מאז שוחררה משבי חמאס, לדבריו בשל "סיבות הומניטריות", קצת מעורר תמיהה לאור מסע הטבח המזוויע בו חטף, שיסף גרונות, רצח בדם קר ישראלים. דבריה של ליפשיץ גררו ביקורות רבות מאחר, כאשר טענה בין היתר כי היחס של החוטפים היה 'טוב', מה שיכול להציג את ארגון הטרור הרצחני, חמאס, באור חיובי.
אחת הביקורות הקשות ביותר, שהופנו נגד יוכבד ליפשיץ עצמה, שכזכור, בעלה עדיין חטוף בידי חמאס, הייתה מכיוונה של משתתפת העונה החולפת של 'האח הגדול', שי לי עופרי, שאמרה בסטורי באינסטגרם כך: "מה שקורה במדינה זה טירוף, גם כל פעם אתה מגלה משהו חדש ומתעצבן, דברים שמוציאים אותך מדעתך, כמו היום בחדשות 12 שמישהי החליטה שהיה לה כיף, אז מאמי, תחזרי. זאתי שהשתחררה החליטה להגיד שהכל בסדר איתה והיא בטוב ואכלה גבינות, אני לא מבינה את זה, אני באמת לא מבינה את זה ולא יכולה לקבל את זה, זה עוד משהו שעיצבן אותי".
 לאחר שהותקפה בעקבות דבריה הקשים על ליפשיץ, שכאמור, בעלה עדיין מוחזק כחטוף בשבי החמאס, שי לי עופרי פנתה לעוקביה פעם נוספת והסבירה את הדברים הקשים שאמרה: "הבנת הנקרא זה חשוב! אין לי משהו נגד אותה חטופה, להפך! מאוד שמחתי שהיא בבית! מאוד שמחה שהיא חזרה למקום הבטוח שלה אם אפשר כבר לקרוא לזה ככה.. אבל אני שוב אגיב, הדעה שלי היא לא אליה אישית, היא רק לתקשורת עצמה ולמדינה שלקחה בזה חלק. לתת לאישה להתראיין אחרי מה שהיא עברה זה לא נורמלי!!!! נכון, יש הרבה מה להגיב על הדברים שנאמרו בראיון ולא נכנסת לזה שוב!".
"אנחנו כל כך עסוקים בהסברה שלנו מול העולם וזה הירייה ברגל הכי גדולה שיכולה להיות. זה פשוט הורס ושובר את כל מה שאנחנו מנסים לתקן ולבנות בהסברה הכל כך חשובה שלנו מול העולם! מכבדת אותה ואת הגיל שלה, אבל ללא ספק אני לא מכבדת לרגע את התקשורת שעסוקה תמיד בלהרוס אותנו מבפנים! במקום לאחד את העם שלנו הם עושים בדיוק ההפך! יש מילים שהייתי יכולה לנסח אחרת, במיוחד שאני מלאת עצבים, זה משהו שאני ואתם מכירים בי מספיק טוב...".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שי יא מושלמת
    שי ושניר לנצח 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שמעו אין לכם משהו טוב לאומר שתקו שי את מלכה שרופה עליך
    סגור
  • 1.
    ישר למכון ויצמן (ל"ת)
    עופר 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אני מקווה שיחטפו את בר הבהמה הערסית
    ליר 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתחווה את מה שחוותה האשה האומללה הזו.את לא שווה אפילו לצפורן הבוהן שלה.אשה מכוערת נראית כמו שטן
    סגור