תקשורת ומדיה

לוסי אהריש הובילה להצלת משפחות מכפר עזה: "את הגיבורה שלי"

מגישת הטלוויזיה עזרה במבצע חילוץ פרטי ומדהים לשתי משפחות שנחטפו בעוטף עזה: "באקטיביזם המופרע שלה, לוסי לא הסתפקה בהעברת המידע הלאה, אלא ניהלה בפועל מבצע הצלה פרטי. רק אחרי שכל המחבלים חוסלו, ושתי המשפחות שוחררו, ראשונה, היא הרשתה לעצמה להתפרק, ובבכי קורע לב בישרה לאחי את בשורת החילוץ. את הגיבורה שלי"
מערכת ice |  5
לוסי אהריש (צילום יוטיוב/ דמוקרטTV)
הבוקר (חמישי) נפתח יומה השישי של מלחמת "חרבות ברזל". המערכה הכבדה שישראל מנהלת ברצועת עזה בעקבות מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס על ישובי הדרום גבתה עד כה את חייהם של יותר כ-1,300 נרצחים. יותר מ-3,000 בני אדם נפצעו, כאשר טרם ברורה תמונת השבויים והנעדרים שנחטפו מאז פרוץ הלחימה.
בין כל הסיפורים הקשים ישנם סיפורי גבורה מעוררים השראה, אחד כזה הוא של לוסי אהריש, מגישת הטלוויזיה, שהובילה להצלת שתי משפחות חטופות מכפר עזה. בפוסט שהועלה לרשתות החבריות נכתב תחילה על המעשה המדהים של אהריש: "מלאכית ושמה לוסי אהריש".
"לפני 4 ימים, בשביעי לאוקטובר הארור, אח שלי קיבל הודעה קפקאית מאשתו של החבר הטוב שלו - הם מתחבאים בממ"ד בבית בכפר עזה יחד עם החברים מקיסריה, בבית יש מחבלים, והם מחזיקים בידית הדלת חזק כלפי מעלה. היא לא ידעה אז שידית דלת הממד תהפוך לזירת הורדת ידיים במשך 6 שעות, כאשר שתי המשפחות מצטופפות בממד ללא אוויר לנשימה, רק ריח אש חודר מבחוץ, ובפחד קיומי מז'אנר האפוקליפסה. ובכל הזמן הזה, המחבלים מנסים לפרוץ את הדלת ללא לאות, גם ביריות. ואף אחד לא מגיע".
"במקביל לאירוע הנורא, אח שלי פתח חמ"ל ופנה לאינספור כתבים, אנשי תקשורת ובכירים רלוונטים, אך למרבה הצער, על אף המאמצים העילאיים והמרגשים שלהם, לא היה כיוון למענה צבאי. כששמעתי על זה, הייתי בשיחת טלפון עם חברתי רוני קיי, והיא מבלי לאבד רגע, הישר מניו יורק, גייסה את חבריה מהתקשורת, ביניהם, חברתה הטובה לוסי אהריש".
"באקטיביזם המופרע שלה, לוסי לא הסתפקה בהעברת המידע הלאה, אלא ניהלה בפועל מבצע הצלה פרטי. היא הזעיקה את החבר'ה מהצוות של בעלה, צחי הלוי, ציידה אותם במיקום מדויק ועמדה איתם ועם אח שלי בקשר אונליין לאורך כל שעות המבצע. והיא התפללה כמו שאמא מתפללת על הילדים שלה, ולא נשמה עד לרגע בו המחבלים חוסלו ושתי המשפחות שוחררו. רק אז, לראשונה, היא הרשתה לעצמה להתפרק, ובבכי קורע לב בישרה לאחי את בשורת החילוץ. את הגיבורה שלי, לוסי. מלאכית על פני האדמה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לוסי
    נאוה 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לוסי אין עליך.את אשה מדהימה תבורכי ה' ישמור אותך
    סגור
  • 4.
    ישראל
    משה מחיפה 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לוסי, ארץ ישראל היפה.
    סגור
  • 3.
    את מדהימה.תבורכי.תודה מעם ישראל (ל"ת)
    קצינה מסורתית 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 2.
    חסידת אומות העולם
    אביב 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לוסי אהריש היא מה שמתכוונים אליו כשקוראים למישהו מלאך. מדובר באישה שתיזכר לדורות כאחת האנשים הטובים ביותר שחיו כאן. כל מי שקרא לה בשנים האחרונות "סכנת התבוללות" ואמרו שהיא מסוכנת יותר מהחמאס ושהיא נחמדה רק כלפי חוץ ושונאת את ישראל מפנים צריך לנשק לה את הרגליים ולבקש ממנה סליחה עשרת אלפים פעמים.
    סגור
  • 1.
    לו כולם היו כמוה
    א.ש 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בזמן שלה יש שכל ישר והבנה מה באמת קורה, אנשי בצלם מכנים את הטרוריסטים מהעוטף "לוחמי חופש" מעניין האם מי מאנשי "בצלם" ביקר בעוטף עזה השבוע? שמע עדויות של ניצולים. ראה סרטים של אונס והרג ושריפת גופות? אני ראיתי. לכו והקשיבו ללוסי אהריש היקרה
    סגור