תקשורת ומדיה

לוסי אהריש במסר לעולם: "נלחמים על חיינו ועתיד ילדינו"

מגישת חדשות 13, לוסי אהריש, פנתה במהלך שידור לעולם במסר חד באנגלית: "אנחנו נלחמים על חיינו, על עתידנו ובעיקר, למען עתיד ילדינו. לכל אותם אלו שלא מגנים את הטבח הלא אנושי הזה - דמיינו שאתם מתעוררים בשבת בבוקר לצד ילדיכם לקול האזעקות ואז בשבריר שנייה טרוריסט נכנס לביתכם, המחסה הבטוח שלכם, ומתחיל לרצוח את בני משפחתכם מול עיניכם"
תום נחום |  4
לוסי אהריש (צילום מסך רשת 13)
יומה החמישי של מלחמת חרבות ברזל נמצא בעיצומו עם דיווחים על חדירת כלי טיס עוינים לשטח ישראל מצפון והמשך התבררות הזוועה והאסון הכבד בטבח בדרום הארץ. המערכה הכבדה שישראל מנהלת ברצועת עזה גבתה עד כה את חייהם של יותר מ-1,200 נרצחים. יותר מ-3,000 בני אדם נפצעו, כאשר טרם ברורה תמונת השבויים והנעדרים שנחטפו מאז פרוץ הלחימה. אמש נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נשא נאום ובו הביע את תמיכתו הבלתי מסויגת בישראל, ואיים על מדינות האזור שלא להצטרף למתקפה. בתוך כך, מגישת חדשות 13לוסי אהריש, התייחסה למצב הקשה בישראל בנאום כאב חוצב להבות באנגלית בשידור חי ופנתה לעולם.
אהריש אמרה כך: "אני מתנצלת שאני משתמשת במיקרופון שלי בכדי לשלוח מסר לעולם, כעיתונאית זה הנשק היחיד שלי. מאז שבת בבוקר ארצנו האהובה ישראל תחת מתקפה, אנחנו תחת מתקפה של ארגון טרור ברוטלי, ברברי ולא אנושי. לא ישות, לא ממשלה, לא הנהגה, אלא ארגון טרור. חמאס רצח ושחט בדם קר תינוקות חפים מפשע, ילדים, מבוגרים, נשים וגברים, בבתיהם, במיטותיהם. חמאס חטף ולקח כבני ערובה תינוקות חפים מפשע, ילדים, מבוגרים, נשים וגברים, חמאס כיוון וירה אלפי רקטות וטילים על חפים מפשע, אזרחים, תושבים של הריבונות הישראלית, ואנחנו, אזרחי מדינת ישראל, כולנו, ימין ושמאל, חילונים ודתיים, יהודים, נוצרים, דרוזים, מוסלמים, מיעוטים ומהגרים מכל העולם, עומדים מאוחדים ביחד בקרב הזה".
"אנחנו נלחמים על חיינו, על עתידנו ובעיקר, למען עתיד ילדינו. אל תטעו, חווינו קשיים, אי הסכמות ומחלוקות קשות, כמו כל מדינה על הגלובוס, אבל זה לא אומר שלא נגן על עצמנו ועל ילדינו ועל מולדתנו. ולכל אותם אלו שלא מגנים את הטבח הלא אנושי הזה, נסו לדמיין לרגע שאתם מתעוררים בשבת בבוקר עם ילדיכם ישנים לידכם, מתעוררים לרעש הסירנות ואז בשבריר שנייה טרוריסט נכנס לביתכם, המחסה הבטוח שלכם, ומתחיל לרצוח את בני משפחתכם מול עיניכם. אתם יכולים לדמיין את זה? תסתכלו לתוך עיניהם של הקורבנות, תסתכלו לתוך העיניים שלנו, לעיניים של כל אזרחי המדינה הזאת ותעמדו איתנו בצד הנכון של ההיסטוריה".

בהמשך, אהריש המשיכה במסר קצר וחשוב בעברית: "וכמה מילים בעברית. ביום שאחרי אנחנו לא נקום לאותה ישראל, אנחנו לא נקום אותם אנשים, אבל אנחנו נקום חזקים יותר, וטובים יותר ובתקווה - גם מאוחדים יותר".
 
כל זאת שלושה ימים לאחר שאהריש כתבה לצד תמונה של בעלה, השחקן צחי הלוי, במדים, "לכל מי ששואל אותי ומקלל ומגדף למה אני לא מגיבה. זה למה. האהוב היקר לי מכל יצא להגן על המדינה ואין מנוחה. הלב שלי שבור למראות ולידיעות על יותר ויותר ילדים לאנשים שיקרים לי, שהידיעה הנוראית מכל הגיעה אליהם".
בנוסף התייחסה לידיעות על חללים שהגיעו למכריה וכתבה, "הלב מרוסק למראות הזוועה והטבח שביצעו חיות ותתי אדם בחפים מפשע. אין מחילה אין סליחה אין הבנה! לא נותר לי לכתוב רק שאני מאחלת לכל הפצועים החלמה מהירה ולכל מי שהמשפחה שלו לא איתו אמן ויתאחד איתה במהרה.
"עוד הוסיפה מגישת רשת 13, "ולכל הגיבורים החיילים, הלוחמים, האזרחים שנלחמים על הבית, תשמרו על עצמכם מכל משמר ותשובו כל אחד ואחת מכם לביתכם בשלום ובבטחה. ולכל מי שאיבד את היקר לו משתתפת בצערכם הכל כך עצום, מן השמיים תנוחמו. יהי זכרם ברוך".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אלופה. עוד כמה כמוה והיינו נראים אחרת לגמרי (ל"ת)
    מעריצה שלה 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מלכה (ל"ת)
    ישראל 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    פתח תקוה
    עידו 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לוסי אלופה !
    סגור
  • 1.
    פתח תקוה
    עידו 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוסי אלופה !
    סגור