תקשורת ומדיה

מייקל לואיס קורא לצעד קיצוני: "לשרוף את גופות המחבלים"

אחרי שאיבד חברים בקרבות בעוטף עזה, מייקל לואיס מגיב בזעם מול המקרים הקשים בדרום וקורה לשינוי מדיניות קיצוני, "אין להם מקום בבית הכלא, רק בג'הנאם"
שירה יום טוב | 
מייקל לואיס (צילום אינסטגרם)
הדוגמן והשחקן מייקל לואיס התייחס בזעם למלחמה בדרום הארץ. בפוסט שהעלה לאינסטגרם שלו שיתף סרטון ובו קרה לנקוט עמדה קשה ואף אלימה מול מחבלי חמאס, ובנוסף שיתף כי חברים רבים שלו הרוגים ונעדרים.
לואיס שיתף לפני שעה קלה וכתב, "10 חברים שלי נעלמו חלקם נרצחו חלקם נהרגו וחלקם עדיין לא נמצאו העצבים בגופי לא רוצים להיות בהסברה החוצה לעולם' העצבים בגופי רוצים להיות מתורגמים למעשים המציאות' העצבים בגופי רוצים שינוי במציאות כאן, העצבים בגופי לא רוצים לדבר בצורה ממלכתית או מתייפייפת, העצבים בגופי רוצים לשנות את המציאות המעוותת שאנו חיים בה.
"ואת המציאות הזו אפשר לשנות רק בזעזוע, אני אומר את מה שצריך להגיד ואני גם אעשה את מה שצריך לעשות, אני לא הגעתי לעולם הזה בשביל לשבת בצד ולסתום, כי כשצריך לדבר אני מדבר וכשצריך לעשות אני עושה, הגיע הזמן לשינוי".
לצד הפוסט שכתב, פרסם לואיס סרטון ובו קרא לנקוט בצעדים קשים וחסרי רחמים נגד המחבלים שביצעו את מעשי הטרור בימים האחרונים, "מספיק עם התקשורת המסיתה והמפלגת, תראו בכמה הרג אלימות, רוע ושאננו זה עלה לנו, מספיק להיות פראיירים אזרחי ישראל. לא שירתתי בצה"ל כי צה"ל לא רצה אותי אבל השליחות שלי בעולם ובחיים האלה היא לשמח לבב אנוש ולהפיץ אהבה. אבל נגמרה האהבה.
"אני לא צריך להיות בצה"ל או בצבא בשביל להבין שאנחנו עושים משהו לא נכון. הנאיביות, המלחמה, החרדות והכאב הזה שהעם שלנו עובר... אנחנו חיים בעולם מעוות בו אנחנו שולחין ילדים אל מותם ולהגן עלינו בגופם. בואו ניתן להם כבר את הכבוד שמגיע להם. מספיק להיות רופסים, מספיק להיות רחמנים, ופראיירים!"
לואיז המשיך במילים קשות ואמר, "ממשלת ישראל היקרה, ראשים הלכים להיערף פה של יהודים על המחדל המטורף הזה ולמחבלים שאסור להראות להם רחמים. המערכת צריכה איתחול מחדש. לדור הצעיר נמאס ממלחמות אגו והכוח שלכם, נמאס. אני לא דוגל באלימות אבל ניסינו להיות מוסריים ונאורים. נגמר.
 

"זה היה אמור להיגמר מזמן אבל אנחנו לא לומדים והג עהזמן שאנחנו נלמד וניישם. אנחנו עם שמקדש את החיים בזמן שהם מקדשים את המוות. בואו נראה להם מה זה לקדש את המוות. בואו נראה לעולם שלא מתעסקים איתנו. לתלות את הגופות של המחבלים בכיכר, לשרוף את הגופות של המחבלים, לתת לחזירים לאכול את השאריות שלהם, לצלם את זה ולהראות לכל העולם שאיתנו לא פאקינג מתעסקים כי רק ככה הם מבינים בכוח שלא ברא השטן כי מסתבר שאלוהים כבר לא צופה. בואו נראה להם סבל שלא דמיינו. לא עוד מחבלים שחיים בכלא. אין להם מקום שם. יש להם מקום רק בג'הנאם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה