ויראלי

מייקל לואיס שובר שתיקה על הפציעה הקשה: "כמעט חזרתי בארון"

מייקל לואיס, שנפצע קשה אחרי שנפל ממפל בגובה 15 מטרים על אבנים שהיו מתחת, שובר שתיקה ומדבר על האירוע שכמעט עלה לו בחייו: "אני לא אמור להיות כאן, כנראה שתפקידי בעולם הזה עדיין לא הגיע לסיומו. נסעתי לעבוד וכמעט חזרתי בארון"
מערכת ice | 
מייקל לואיס (צילום אינסטגרם @michaelaewis)
מייקל לואיס, השחקן והדוגמן הישראלי, חווה לפני כחודש אירוע קשה במיוחד באיי סיישל, אחרי נפצע קשה בכל חלקי גופו, כאשר נמסר כי החליק ממפל בגובה 15 מטרים על אבנים שהיו מתחת.
היום (רביעי) מייקל לואיס שובר שתיקה ומדבר על האירוע שכמעט עלה לו בחייו: "על החיים ועל המוות", כתב לואיס בפתח דבריו והמשיך שכשהוא פנה בפוסט אל העוקבים שלו באינסטגרם: "בעיקרון, חברים שלי, אני לא אמור להיות כאן ולכתוב את הפוסט הזה. כנראה שתפקידי בעולם הזה עדיין לא הגיע לסיומו. נסעתי לעבוד וכמעט חזרתי בארון".
לואיס המשיך וסיפר על תהליך השיקום אותו הוא עובר: "תהליך השיקום שלי התחיל עם תמיכה אדירה של המשפחה והחברים וימשיך עם המון עבודה עצמית חלק חשבו שאני מת, חלק איחלו לי למות וחלק עצום עטף אותי בבריאות ואהבה עכשיו זה הרגע לשחרר ולקבל את המנוחה ולהתרכז בעצמי".
לסיום, כתב מייקל לואיס: "מקווה שנמצא את השקט שכולנו מייחלים לו בצורה של שלום כבוד הדדי והיגיון כי העולם לא בורח לשום מקום, הוא תמיד היה ותמיד יהיה אנחנו רק נוטים לשכוח שאנחנו זמניים... אוהב המון, מייקל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה