ויראלי

מייקל לואיס נפצע קשה בכל חלקי גופו: הטרגדיה בחופשה נחשפת

 התאונה הקשה אירעה באיי סיישל, לשם טס לואיס לצורך צילומים, עשויה להביא ללא מעט נזקים לשחקן שסובל משבר בגפיים, באגן ובפניו
מערכת ice |  4
מייקל לואיס (צילום vecteezy, אינסטגרם/ מייקל לואיס)
רק לאחרונה השחקן והדוגמן מייקל לואיס החליט לסגור את חשבון האונליפאנס המצליח שלו וכעת הוא החליט להתפנות להגשים את החלום הבא. והפעם רישיון טייס. "בעוד שנה מהיום תקראו לי קפטן מייק", אלא שכנראה זה לא יקרה מהר כמו שחשב בגלל אירוע טרגי שקרה לו במהלך חופשה באיי סיישל. לואיס נפצע קשה בכל חלקי גופו, כאשר נמסר כי החליק ממפל בגובה 15 מטרים על אבנים שהיו מתחת, מי שדיווח על כך אמש (שישי) היה העיתונאי ערן סוויסה שסיפר כי התאונה הקשה אירעה באיי סיישל, לשם טס לואיס לצורך צילומים, עשויה להביא ללא מעט נזקים לשחקן. על פי הדיווח, לואיס הובהל לבית חולים מקומי באי, שם התברר כי הוא סובל משברים בגפיים, באגן ובפניו. הוא הועבר להמשך טיפול בישראל, וצפוי לעבור ניתוח ותקופת שיקום ארוכה מאוד שגם תשפיע על פרויקטים בהם הוא לוקח חלק. כזכור, בפוסט שפרסם לאחר ההודעה על סגירת חשבון האונליפאנס כתב לואיס: "מאז שאני ילד אני תמיד זוכר את עצמי כאחד שמעז ולא מפחד לנסות וזה בדיוק איפה שאני מרגיש חי. אני מבין שהחיים קצרים ושתמיד צריך למצוא את החיובי ואת הטוב בכל דבר ושצריך לזכור ליהנות מהדרך. היום אני גאה לספר שאני עסוק בהתפתחות אישית והמקצועית שלי בתור שחקן, יוצר תוכן, ספורטאי אקסטרים ובוולנס שלי ושל אחרים. אז מיציתי את האונלי וזה נגמר ועכשיו יאלה, לדבר הבא".    
לואיס הודיע לעוקביו על הגשמת החלום שלו בפוסט באינסטגרם בו כתב: "לא, לא קניתי מסוק. אבל כן התחלתי ללמוד להטיס אחד. בעוד שנה מהיום תקראו לי קפטן מייק". לואיס הוסיף וכתב: "חסכתי שנים לרגע הזה, ועכשיו הוא כאן. להגשים את אחד מהחלומות הכי מטורפים שלי, להוציא רישיון למסוק. התחלתי עכשיו תהליך של שנה שבסופו תוכלו לקרוא לי קפטן לואיס"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    המה שמו של מייקל
    למיייקל 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכן נשבר לו ההגן איך הוא יפתח בקבוקים עם הזין עכשיו
    סגור
  • 3.
    לא מספיק מה שקרה לו באלופה...
    זיסי 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכן לא מספיק מה שקרה לו באלופה עד שהוא החלים עכשיו הוא רואה ועכשיו שוב ניפצע.
    סגור
  • 2.
    בצה"ל היה? יש לוחמים מהסלבס? (ל"ת)
    ש. 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    ל א לעולם חוסן
    אניה 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להפסיק את השופוני!! קפטן מייק!! רפואה שלמה.
    סגור