תרבות ופנאי

מייקל לואיס מגיב לראשונה לפציעה הקשה שלו: "בר מזל, ניצלתי"

אחרי התאונה הקשה שלו באיי סיישל וכשהוא סובל משבר בגפיים, באגן ובפניו, השחקן במסר לעוקבים: "עכשיו הניתוחים מאחוריי, עם המון כאבים, אבל אני חזק ואחזור אפילו חזק יותר"
מערכת ice | 
מייקל לואיס (צילום אינסטגרם)
רק לאחרונה השחקן והדוגמן מייקל לואיס החליט לסגור את חשבון האונליפאנס המצליח שלו וכעת הוא החליט להתפנות להגשים את החלום הבא. והפעם רישיון טייס. "בעוד שנה מהיום תקראו לי קפטן מייק", אלא שכנראה זה לא יקרה מהר כמו שחשב בגלל אירוע טרגי שקרה לו במהלך חופשה באיי סיישל, כאשר נפצע בצורה קשה בשל נפילה ממפל בגובה של 15 מטר ונפצע בכל חלקי גופו.
לאחר שעבר ניתוח בבית חולים מקומי באי, השחקן שיתף את עוקביו: "היי חברים, קודם כל אני בסדר. תודה רבה על כל הדאגה והאהבה הלא מובנת מאליה. אני בר מזל וניצלתי בנס. עכשיו הניתוחים מאחוריי, עם המון כאבים, אבל אני חזק ואחזור אפילו חזק יותר".

עוד הוסיף השחקן במסר שהעלה: "אני מבטיח לשתף מה קרה ומה צופה לי העתיד ברגע שתאושש. הלב שלי עם העם שלנו ואני מקווה שנראה כולנו ימים טובים של אהבה, בריאות, שפיות ואחדות".
מי שדיווח על כך היה העיתונאי ערן סוויסה שסיפר כי התאונה הקשה אירעה באיי סיישל, לשם טס לואיס לצורך צילומים, עשויה להביא ללא מעט נזקים לשחקן. על פי הדיווח, לואיס הובהל לבית חולים מקומי באי, שם התברר כי הוא סובל משברים בגפיים, באגן ובפניו. הוא הועבר להמשך טיפול בישראל, וצפוי לעבור ניתוח ותקופת שיקום ארוכה מאוד שגם תשפיע על פרויקטים בהם הוא לוקח חלק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה