תקשורת ומדיה

בן כספית מתפוצץ: "גם אוכלי כשר לא חסינים לטמטום"

מגיש 'פגוש את העיתונות', בן כספית, הגיב לסערת דבריו של הרב הראשי לישראל, יצחק יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף ז"ל נגד החילונים: "העובדה שהתועבה הזו עוברת בשקט יחסי, פשוט מדהימה. מתעלמים מהטמטום המחריד של הדברים. מי שלא אוכל כשר, המוח שלו נהיה מטומטם. ובכן, מתברר שגם מי שאוכל כשר לא חסין"
תום נחום |  11
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)

בעוד הרוחות עדיין לא נרגעו אחרי האירועים בהם התעמתו מתפללים עם מפגינים על רקע הפרדה מגדרית בתפילות יום הכיפורים במרחב הציבורי בכיכר דיזנגוף בתל אביב, כעת, בפרסום ראשון של בר שם אור ב'הצינור' ברשת 13, נחשפה התבטאות של הרב הראשי לישראל, יצחק יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף, נגד החילונים, כאשר מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, בן כספית, הגיב בזעם לדבריו של הרב יוסף.

כספית הגיב לסרטון המדובר וכתב כך בטוויטר: "העובדה שהתועבה הזו עוברת בשקט יחסי, פשוט מדהימה. החרדים/חרד"לים מזדעזעים עד עמקי נשמתם מכל משפט לא מנומס שמופטר לעברם, בד"כ ע"י גורמי קיצון (ואני עדיין ממתין לראיה כלשהי על אלימות בהפגנה ביום כיפור), אבל כשרב ראשי, שמשכורתו (השמנה), לשכתו, מזכירותיו, נהגיו ושרתיו ממומנים מקופת המדינה מטנף את רוב אזרחיה, אין עם זה שום בעיה. ועל הדרך, מתעלמים מהטמטום המחריד של הדברים. מי שלא אוכל כשר, המוח שלו נהיה מטומטם. ובכן, מתברר שגם מי שאוכל כשר לא חסין".
 

בהקלטות שחשף שם אור נשמע הרב יצחק יוסף אומר כך: "אני רואה כל מה שקורה בציבור החילוני. הם מסכנים. אין להם סיפוק בחיים. הכל למען תאוות העולם הזה. אדם שאוכל לא כשר המוח שלו נהיה מטומטם. ארגונים שמחזירים אותם בתשובה זה מה שצריך לעשות. הם מקנאים בנו".


מי שהגיב לדבריו של הרב יוסף הוא לא אחר מאשר אחד ממנהיגי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, משה רדמן, שכתב כך: "הרב הראשי לישראל יצחק יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף זצ״ל - 2החילוניים מסכנים, סובלים… החילונים מקנאים בחרדים… מי שאוכל לא כשר המוח שלו נהיה מטומטם'. א. מי שחשב שמדובר רק בשוליים של השוליים, שיחשוב שוב, זה פאקינג הרב הראשי לישראל! שמקבל משכורת מהמדינה, שהמוסדות שלו ושל ש״ס מקבלים מיליארדים לחנך ילדים בדיוק לזה. על זה המיסים של כולנו הולכים, שלא יהיה לכם.ן ספק! ב. גם הרב עובדיה זצ״ל הביא יציאות הזויות בזמנו, אבל בניגוד לבנו ולהנהגת ש״ס הנוכחית בראשותו של הגנב הסדרתי אריה דרעי, כאן מדובר באובדן דרך אמיתי. הציבור המזרחי הדתי והחרדי היה פעם סמל למתינות וליהדות מכילה ומיום ליום הופך להיות חלק מההקצנה והפילוג, מהמוטציה הכוחנית של היהדות שקיצוניים מכל הצדדים מנסים לכפות על כולנו. סבא שלי רבי יצחק אבוטבול עליו השלום היה רואה את הסרטון הזה וצועק חשומה!".
 
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    חומר למחשבה לכל החרדים!!!!
    אנצי! 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המשים על עצמו שיעסוק בתורה ולא יעשה מלאכה ויתפרנס מהצדקה,הרי זה חילל את השם וביזה את התורה וכיבה את מאור הדת וגרם רעה לעצמו ונטל חייו מהעולם הבא.לפי שאסור ליהנות מדברי תורה בעולם הזה- הרמב"ם!
    סגור
  • 9.
    עניין של מחיר!!!!
    אנצי! 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתם חושבים שהשכלה זה דבר יקר אז תנסו את הבורות-ברק אובמה!
    סגור
  • 8.
    לזכור את גיתה!!!!
    אנצי! 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרבה ידע מרבה ספקות-יוהאן וולפגנג פון גיתה!
    סגור
  • 7.
    קללת אלוהים!!!!
    אנצי! 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בורות היא קללת אלוהים.ההשכלה היא כנפיים שאיתה אנחנו ממריאים לשמיים-וויליאם שקספיר!
    סגור
  • 6.
    עניין של קסם!!!!
    אנצי! 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לטיפשות יש קסם לבורות אין-פרנק זאפה!
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    חומר למחשבה!!!!
    אנצי! 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיפה הרב יודע שאוכל לא כשר מוביל לטמטום,זה בטח מניסיון.הוא רק שכח להוסיף שזה נכון גם כשאתה לא לומד ליבה!!!!
    סגור
  • 4.
    שהבורות והטימטום חוגגים זו התוצאה .
    אנטיאל שלפר 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ש"גבר "לובש שימלה והולך עם סיר לילה על הראש מה כבר מצפים ממנו .הדיבור המחליא שלו על חילוניים שהוא אמור להיות הרב שלהם .צריך לפטר אותו מיד שישאר בחוגים המשיחיים שלו הוא מרשה
    סגור
  • 3.
    אביב ובערים אחרות לא מוכיח שהרב צודק????? (ל"ת)
    נו.... ומה שהיה בתל 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • כמו אביב. בהמ*ה (ל"ת)
    משה 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הרב הראשי
    בנימין 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היוסף הזה סתם טיפש ! אין לו השכלה , חוץ מתורה ! הוא קיבל את התפקיד בזכות האבא שלו! אפילו לנהל גם ילדים לא הייתי נותן לו!
    סגור
  • 1.
    אהבה- שנאה
    צפוני 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אח שלי, לא אוהבים אותך, סורי.
    סגור