תקשורת ומדיה

המחאה בדרך לביתו של הרב יוסף? "מקבלים מיליארדים, אובדן דרך"

משה רדמן, ממנהיגי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, בהתבטאות חריפה נגד הרב הראשי לישראל יצחק יוסף סביב דבריו נגד החילונים: "מי שחשב שמדובר רק בשוליים של השוליים, שיחשוב שוב, זה פאקינג הרב הראשי לישראל! סבא שלי רבי יצחק אבוטבול עליו השלום היה רואה את הסרטון הזה וצועק חשומה!"
תום נחום |  2
הרב יצחק יוסף (צילום פלאש 90 אוליבר פיטוסי)

בעוד הרוחות עדיין לא נרגעו אחרי האירועים בהם התעמתו מתפללים עם מפגינים על רקע הפרדה מגדרית בתפילות יום הכיפורים במרחב הציבורי בכיכר דיזנגוף בתל אביב, כעת, בפרסום ראשון של בר שם אור ב'הצינור' ברשת 13, נחשפה התבטאות של הרב הראשי לישראל, יצחק יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף, נגד החילונים.

בהקלטות שחשף שם אור נשמע הרב יצחק יוסף אומר כך: "אני רואה כל מה שקורה בציבור החילוני. הם מסכנים. אין להם סיפוק בחיים. הכל למען תאוות העולם הזה. אדם שאוכל לא כשר המוח שלו נהיה מטומטם. ארגונים שמחזירים אותם בתשובה זה מה שצריך לעשות. הם מקנאים בנו".
 


מי שהגיב לדבריו של הרב יוסף הוא לא אחר מאשר אחד ממנהיגי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, משה רדמן, שכתב כך: "הרב הראשי לישראל יצחק יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף זצ״ל - 2החילוניים מסכנים, סובלים… החילונים מקנאים בחרדים… מי שאוכל לא כשר המוח שלו נהיה מטומטם'. א. מי שחשב שמדובר רק בשוליים של השוליים, שיחשוב שוב, זה פאקינג הרב הראשי לישראל! שמקבל משכורת מהמדינה, שהמוסדות שלו ושל ש״ס מקבלים מיליארדים לחנך ילדים בדיוק לזה. על זה המיסים של כולנו הולכים, שלא יהיה לכם.ן ספק! ב. גם הרב עובדיה זצ״ל הביא יציאות הזויות בזמנו, אבל בניגוד לבנו ולהנהגת ש״ס הנוכחית בראשותו של הגנב הסדרתי אריה דרעי, כאן מדובר באובדן דרך אמיתי. הציבור המזרחי הדתי והחרדי היה פעם סמל למתינות וליהדות מכילה ומיום ליום הופך להיות חלק מההקצנה והפילוג, מהמוטציה הכוחנית של היהדות שקיצוניים מכל הצדדים מנסים לכפות על כולנו. סבא שלי רבי יצחק אבוטבול עליו השלום היה רואה את הסרטון הזה וצועק חשומה!".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד מרוקאי שמחפש כבוד מרוקאי מהאשכנזים. (ל"ת)
    לגת 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נכון החמאס מקבל מיליארדים מרע"מ מעמותת נכבה 48 מהממשלה
    רני 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקודמת של הנוכלים בנט את לפיד !! כפי שחשפה בכתבת תחקיר מצוינת איילה חסון !!
    סגור