תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 מתפוצץ: "גזענות מטונפת, הנאצים רצחו אותם"

כתב חדשות 12, ציון נאנוס, הגיב בזעם למתקפה בטוויטר נגד אחד מראשי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, קוסטה בלאק: "איזו גזענות מטונפת. כשהנאצים רצחו את המשפחה של סבתא של קוסטה הם לא שאלו אם הם יהודים לפי ההלכה"
תום נחום |  1
ציון נאנוס (צילום טוויטר ציון נאנוס)

האירועים בהם התעמתו מתפללים עם מפגינים על רקע הפרדה מגדרית בתפילות יום הכיפורים במרחב הציבורי בכיכר דיזנגוף ממשיכות לעורר סערה, כאשר כעת, זאת על רקע מתקפה בטוויטר נגד אחד מראשי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, קוסטה בלאק.

משתמש טוויטר בשם מתתיהו גולדשטיין כתב על בלאק כך: "קוסטא בלק (או בשמך האמיתי קונסטנטין צ'סטה) אני לא מתערב בפעילות של הכנסייה הפרובסלבית (אורתודוכסית רוסית) בכל מיני חורים באוקריאנה. אתה נדרש שלא להתערב בנעשה במרחב הציבורי במדינה שהוקמה ביישוב היהודי בארץ ישראל שהקימו אבותיי בדם יזע ודמעות. דיל? לבטל סעיף הנכד". 
מי שהגיב לכך בזעם היה עיתונאי חדשות 12, ציון נאנוס, שכתב כך: "איזו גזענות מטונפת. כשהנאצים רצחו את המשפחה של סבתא של קוסטה הם לא שאלו אם הם יהודים לפי ההלכה. פגשתי אותו הרבה לפני המחאה בכתבה על גזענות כלפי יוצאי ברה״מ לשעבר וזוכר שסיפר שסבו וסבתו הם ניצולי שואה ושעשה ברית מילה בגיל 12 כדי לא להיות שונה. עכשיו הוא מקבל תגובות מכוערות כאלה".
 

ראש עיריית תל אביב מסר: "לצערי אתמול בערב החליטו גורמי קיצון דתיים ומשיחיים לרמוס את החלטת בית המשפט והקימו חציצה בין גברים לנשים בתפילת ערב יום כיפור. קהל של מוחים ומוחות מתושבי העיר מנעו מן התפילה להתקיים בצורה בלתי חוקית. אף פעם לא הזעיקו אותי במהלך יום כיפור בתקופתי כראש עיר. אני מבהיר בצורה ברורה- לא אתן לאופייה של העיר להשתנות. בעיר שלנו אין מקום להפרדה מגדרית במרחב הציבורי. למרות ההתראות לנושא זה החלטתי לא להכניס שוטרים כדי לא ליצור הסלמה ביום קדוש זה. זה עוד דוגמא מעציבה לפילוג בעם שלנו, אבל אין פלא כל עוד בממשלה מסרבים להגיד כי יקיימו את החלטת בג"ץ".
 


גם כוח קפלן הגיב על האירוע: "מה שראינו אתמול הוא עוד תוכנית זדונית של דתיים קנאים שניסו להפר צו בית משפט במטרה לכפות הדתה קיצונית על המרחב הציבורי החילוני בארץ. זוהי אותה חבורה שמנסה להפוך את ישראל לדיקטטורה משיחית, חבורה שממנו יוצאים שורפי תינוקות, מעודדים אותם ותומכים בהם. זהו עוד שלב בהפיכה המשטרית המתנהלת בישראל. הציבורי החילוני והליברלי לא יסבול את זה וימשיך להתקומם מולם".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ללא
    סלומון 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביום שהימין יתקוממו אתם השמאל הקיצוני האנרכיסטי תצטרכו לברוח מהארץ או להתחבא במערות חשוכות עד יעבור זעם ותחזרו ותתחננו שלא יפגעו בכם.
    סגור